"1+1" медіа допомогли придбати УЗД-програму для порятунку малюків

"1+1" медіа допомогли придбати УЗД-програму для порятунку малюків

Компанія вже не перший  раз допомагає Національній дитячій лікарні "Охматдит". 

Поділитися:

1+1 медіа вже не перший  раз допомагає Національній дитячій лікарні "Охматдит". Минулого року до Дня Святого Миколая медіагрупа передала усі кошти, отримані від показу реклами у період прайм-тайму на телеканалі 1+1.

Це дозволило придбати центрифугу для приготування компонентів донорської крові, яка рятує сотню дітей щодня. А у цьому році, дякуючи цій акції було передано  185 тис. грн., за які придбалимініатюрний, але вкрай необхідний датчик для ультразвукових досліджень найменших пацієнтів відділення інтенсивної терапії новонароджених НДСЛ ОХМАТДИТ.

Благодійні цілі цього разу, наснажили нашу команду взяти участь у благодійному Київському напівмарафоні у рамках програми HealthyLifeStyle. 26 квітня наші колеги пробігли дистанції на 2 кілометри заради порятунку життя новонароджених малюків. Благодійний марафон підтримали телеведуча "ТСН" Марічка Падалко,  автор та ведучий програми "Територія обману" Олексій Душка, телеведучі рубрики "Місто. Мій путівник" ранкової програми "Сніданок з 1+1Леся Бакалець і Наталка Щука, журналістка "Сніданок з 1+1" Наталя Бровкіна, та PR-менеджер Галина Хорощак.

З їх допомогою ми разом із Всеукраїнським благодійним фондом "Крона" зібрали 47 600 гривень на придбання безлімітного програмного пакету CARDIO для ультразвукового апарату. Спеціальний фазований ультразвуковий датчик із програмою CARDIO дозволяє лікарям протягом 5 хвилин і вдень, і вночі прибути до ліжка малюка, оглянути крихітне серце, мозок, судини й визначити, де і які у нього є "неполадки" й вчасно надати необхідну допомогу.