1+1 медіа знайшла нові ідеї ТВ-форматів серед своїх глядачів

1+1 медіа знайшла нові ідеї ТВ-форматів серед своїх глядачів

Сьогодні, 17 грудня, група 1+1 медіа визначила переможців пітчингу " Інкубатор ТВ-стартапів. The Next Big Thing". Це відкритий конкурс, де кожен міг запропонувати свою ідею для ТБ.

Поділитися:

Сьогодні, 17 грудня, група 1+1 медіа визначила переможців пітчингу "Інкубатор ТВ-стартапів. The Next Big Thing". Це відкритий конкурс, де кожен бажаючий міг запропонувати свою ідею для ТБ. Головною умовою участі було не просто надіслати ідею, а скласти бізнес-план її реалізації.

Під час першого етапу конкурсу було зібрано понад 400 заявок з ідеями, з них у другий етап пройшли 118 учасників, які знімали короткі відео-презентації своїх проектів. 10 фіналістів було відібрано за сумою балів журі та відвідувачів сайту.

Всі вони впродовж тижня допрацьовували і вдосконалили свої проекти з кращими фахівцями в сфері ТБ, онлайн-бізнесу, маркетингу та сторітеллінгу, серед яких: Олена Єремєєва, Вадим Осадчий, Влад Троїцький, Евелін Бучацкий, Іветта Делікатна, Денис Казван, Макс Кідрук, Діма Федоренко та інші.

Доопрацьовані проекти фіналісти персонально захищали перед журі на чолі з генеральним директором 1+1 медіа Олександром Ткаченко.

Призове місце розділили два проекти:

Дмитро Дурницький з проектом "Українські фобіки"

Це реаліті-шоу, яке торкнеться кожного. У світі існує понад півтори тисячі фобій. Кожна людина чогось боїться. Страх висоти, боязнь темряви, страх публічних виступів... це є у кожного другого. Проект "Українські фобіки" допоможе позбутися їх.

Лілія Молодецька з проектом "Заберіть мого чоловіка"

Одружений чоловік намагається зберегти свій шлюб, але його дружина заявляє, що він її більше не влаштовує. Щоб довести, що у їх сім'ї є майбутнє, чоловік робить ряд вчинків, не знаючи при цьому, чи вдалося йому догодити дружині і переконати її не розлучається.

Переможці отримають грошовий приз і можливість приєднатись до роботи над реалізацією свого проекту.

Нагадаємо, "Інкубатор ТВ- стартапів" - це відкритий конкурс проектів на стику ТБ і онлайну. Завдання учасників Інкубатора ТВ-стартапів - не просто надіслати ідею, а скласти детальний бізнес-план її реалізації. Крім того, повинні бути запропоновані варіанти виведення проекту за рамки ТВ-екрану, тобто прописані активності в онлайні.