Напередодні дня Святого Миколая телеканал 1+1 оголошує про проведення доброчинної акції. У четвер, 19 грудня, у період прайм-тайм, починаючи з 20:40, всі кошти, отримані від транслювання реклами на телеканалі 1+1, буде передано на допомогу Національній дитячій лікарні "ОХМАТДИТ".

Телеканал 1+1 дає кожному українцеві змогу особисто приєднатися до акції, стати доброчинцем і допомогти дітям, які зараз потребують цього найбільше. Щоб донести цю ініціативу, ведучі 1+1 звернулися з відео-закликом до своїх телеглядачів.

"Реклама часто дратує. Іноді відверто дратує", - кажуть ведучий "Сніданку з 1+1" Руслан Сєнічкін та ведуча "ТСН. Ранок" Марічка Падалко.

"Часом єдина користь від неї – це можливість зробити собі каву або чай", - зізнається Юлія Бориско ("ТСН. Ніч").

"Проте в передріздвяну добу навіть реклама стає добрішою", - наголошують ведучі ТСН Лідія Таран та "ТСН. Особливе" Соломія Вітвіцька.

"У день Святого Миколая всі кошти, отримані за рахунок перегляду реклами з 20:40, буде передано на доброчинність", - повідомляє Юрій Горбунов.

"Що більше людей побачить рекламний блок у цей час, то більше коштів ми зберемо для Національної дитячої лікарні "Охмадит", - підсумовують Наталя Мосейчук (ТСН) та Алла Мазур ("ТСН. Тиждень").

Акція є проявом корпоративної соціальної відповідальності каналу 1+1.

Довідка: 1+1 медіа – перша соціально-відповідальна медіа-група, що затвердила комплексну Стратегію корпоративної соціальної відповідальності на рівні загального плану розвитку групи. Стратегія – це п'ять основних напрямів: охорона довкілля, пропаганда здорового способу життя, сприяння розв'язанню гострих соціальних проблем (КСВ каналів), відповідальність перед працівниками та повага до авторських прав.