Телеканал "1+1" вийшов у фінал  PromaxBDA Global Excellence у категорії "Promotion and Marketing: LOWER THIRD Promotion" із серією "багів" шоу "Чотири весілля"  та анонсом фільму "Титанік", а "2+2" із роботою "Правила лева" у категорії "Adult Programming Spot" (Промо еротичних програм). Таким чином, вперше одразу дві роботи "1+1" попали в одну номінацію. Канал "2+2" можна привітати із освоєнням абсолютно нової категорії та першою участю в конкурсі.

"1+1" щороку займає призові місця у даній категорії та ми чекаємо на чергове світове визнання 14 червня, коли будуть оголошені результати", - зазначив керівник напрямків промо та дизайну 1+1 Роман Деріга.

До творчої команди проекту увійшли дизайнери каналу Андрій Міхно, Андрій Онуфрієнко, Сергій Ухін, Олена Падолко та керівник напрямку Роман Деріга. Переглянути роботи можна за посиланням:

"Титанік"

"Чотири весілля" 

"Правила лева" 

Вручення премії PromaxBDA відбувається щороку влітку і вважається найбільш впливовою професійною премією у сфері дизайну. Участь у цьому грандіозному проекті – ціль усіх найвідоміших телекомпаній світу, оскільки нагорода PromaxBDA – це визнання та підтвердження справжньої якості та професіоналізму.

Понад чотири тисячі компаній зі всього світу представляють свої роботи на розгляд журі, які обирають та нагороджують найкращі дизайнерські та промоустерські проекти, при цьому оцінюють не тільки телевізійний дизайн, але й концепцію роботи та креатив. Нагорода PromaxBDA – це справжній "Оскар" для майстрів дизайну.