1+1 став лідером перегляду в прайм-тайм у Святвечір - частка по аудиторії 18-54 становила 25,1%, тоді як аудиторія найближчого конкурента була меншою в 2,5 рази (10,1%). Наступного дня, у Різдвяному прайм-тайм 1+1 також впевнено лідирував із часткою 19,9%. В цілому за день, 6 січня частка каналу становила 18,4%, 7 січня ― 15,1%.

Нагадаємо, що саме 1+1 українські телеглядачі обрали для зустрічі Нового року – в Новорічну Ніч (23:00-1:00) частка каналу склала 30,3%, тоді як найближчий конкурент зібрав 21,6%. В Новорічну ніч 1+1 також лідирував за всією глядацькою аудиторією, 4+, вся Україна, з часткою 29,1%.

ТОП-5 програм на українському телебаченні

 1-7.01.2015 (рейтинг, 18-54 вся Україна)

1. Один вдома х/ф

2. Один вдома-2 х/ф

3. Казкова Русь. Президенти вдачі м/ф

4. ТСН

5. Один вдома-3 х/ф

Показники розраховані на основі попередніх даних. Дані дослідження ТВ аудиторії належать ІТК; оператор панелі – Nielsen; моніторинг – Комунікаційний Альянс. Дані надані телеканалом 1+1. Показники розраховані для цільової аудиторії: 18-54 (Україна) та 4+ (Україна). Прайм ― 19:00-23:00. Детальніше по показникам та визначенням цільових аудиторій у глосарії ІТК http://tampanel.com.ua/about/glossary/