В кінці червня в ефірі українських і російських телеканалів, а також на головному відехостингу всесвітньої мережі - Youtube - з'явився  дебютний кліп української співачки Наталки Гордієнко "Київ-Гоа". Літнє, барвисте, іронічне відео режисера Сергія Солодкого припало до смаку інтернет-користувачам - за 2 тижні кліп "Київ-Гоа" на Youtube подивилися понад 1 мільйон чоловік.

Сьогодні Youtube - це, мабуть, найоб'єктивніший критерій оцінки, і величезна кількість переглядів дебютного кліпу Наталки - безумовний показник визнання артиста і любові глядачів.

Наташа Гордієнко: "Навіть мені самій важко повірити, що так багато людей зацікавився моїм першим відео! Але я розумію, що цей успіх - результат важкої роботи всієї моєї величезної команди. Без щоденних зусиль дива б не сталося. Тож, спасибі величезне всім - я дуже щаслива!"

Нагадаємо, наприкінці минулого року Наташа Гордієнко, підписала контракт з Universal Music Group. Останні кілька місяців артистка працює над матеріалом для першого альбому - проводить багато часу в студії і на репетиційній базі. У червні співачка з успіхом презентувала концертну програму в Києві та Москві.