1+1 медіа визнано переможцем національного конкурсу "Корпоративне волонтерство в Україні 2014-2015" у номінації "Допомога військовим, що перебувають у зоні АТО" за ініціативи з популяризації донорського руху.

В останні дні 2015 року в Києві оголосили переможців всеукраїнського конкурсу "Корпоративне волонтерство в Україні 2014-2015". Конкурс тривав впродовж минулого року та зібрав кращі волонтерські практики бізнесу, які допомагають вирішувати гострі соціальні проблеми суспільства, залучаючи досвід компаній з організації ефективних проектів, а також бажання, знання і робочий час співробітників.

Від 1+1 медіа була подана заявка з популяризації донорського руху в Україні. У цей складний для країни час медіахолдинг вирішив допомогти поліпшити проблему нестачі донорської крові у госпіталях та лікарнях, влаштовуючи кожні три місяці для своїх співробітників "День Донора". Додатково, обов'язковим стало висвітлення цих проектів для зовнішньої аудиторії, показуючи приклад та стимулюючи донорський рух, а також підтримка акції Асоціації молодих донорів України із залученням телеведучих. За півтора роки було проведено 5 "Днів Донора" на території головного офісу компанії, донорами стали 215 співробітників 1+1 медіа, а 23 з них отримали посвідчення донорів за багаторазову участь у проекті. За весь час у лікарні та госпіталі було передано більш ніж 100 літрів крові.

Конкурс був ініційований Фондом Східна Європа в партнерстві з мережею Глобального договору ООН в Україні та Українським форумом благодійників. Заявки оцінювалися журі, до складу якого увійшли представники мережі Глобального Договору ООН, українських медіа та профільних експертних організацій. Оцінка відбувалась за британською методологією, розробленою організацією Business in the Community, яка є однією з провідних експертних організацій Європи у сфері розвитку корпоративної соціальної відповідальності та корпоративного волонтерства.

Довідка: 1+1 медіа – перша соціально-відповідальна медіагрупа, що затвердила комплексну Стратегію корпоративної соціальної відповідальності на рівні загального плану розвитку групи. Стратегія – це п'ять основних напрямів: охорона довкілля, пропаганда здорового способу життя, сприяння розв'язанню гострих соціальних проблем (КСВ каналів), відповідальність перед працівниками та повага до авторських прав.