Горбунов і Бориско на відкритті UFW будуть презентувати благодійну fashion-акцію

Горбунов і Бориско на відкритті UFW будуть презентувати благодійну fashion-акцію

Ведучі представлятимуть ідею і спеціальну колекцію речей з унікальним принтом

Поділитися:

UKRAINE INSPIRED

. Вони представлятимуть ідею і спеціальну колекцію речей з унікальним принтом гостям Українського тижня моди. Запрошеним дизайнером проекту став Федір Возіанов, а канал "1+1" виступив партнером, підтримавши ідею дизайнера та ініціативу Ukrainian Fashion Week щодо розширення формату. Цього разу проект не тільки соціально-культурний, але й доброчинний.

ПРЕАМБУЛА
Події, які пережила Україна у 2014 році, радикально вплинули на ставлення українців до державної символіки. Тризуби в незліченних варіаціях прикрасили футболки, світшоти, автомобілі та стіни будинків, а синьо-жовті прапори перемістилися з офіційних флагштоків на антени автомобілів і плечі патріотів. Удавана статичність держсимволіки – в минулому, її інформаційне наповнення підвищилося на порядки. Борючись за свою країну, українці переосмислюють звичні символи і наповнюють їх новим змістом.

ІДЕЯ
Фронтальний стенд, створений дизайнером Федором Возіановим для 35-ї Ukrainian Fashion Week, присвячений українському прапору. Це чорно-білий варіант прапора, в якому блакитний і жовтий кольори перетворилися на текст. Текстовий прапор, своєю чергою, розміщено на асоціативному прапорі, де кольори стали графічними зображеннями умовного поля і умовного неба. Як відомо, ми мислимо словами й образами. Прибравши  кольори, точніше, трансформувавши їх у слова та образи, Федір візуалізував процес сприйняття й обробки інформаційного контенту і спробував уявити картину, яка складається в нашому мозку в той момент, коли ми дивимося на український прапор.

Те, що ви побачите на стенді, - це "прапор, який насправді всередині нас".

РЕЧІ НА ДОПОМОГУ ПРОЕКТУ

Для розвитку доброчинної складової проекту Ukrainian Fashion Week випустила колекцію речей з авторським принтом Федора Возіанова. Це тижневики, чохли для телефонів, сумки, світшоти і парасольки. Усі кошти від продажу випущеної в рамках проекту колекції речей буде передано постраждалим українським військовим. Адресатів допомоги й зібрану суму буде оголошено по закінченні продажу колекції.

ПАРТНЕРИ

Партнерами проекту стали компанія Евросувенір, яка займається виробництвом і продажем рекламно-сувенірної продукції; Single Print – перша компанія в Україні, що присутня на ринку з 2008 року і спеціалізується на прямому цифровому друку на натуральних тканинах; UCases – стильні кейси для смартфонів.