Учора видання Корреспондент.net  опублікувало новину з посиланням на блогера видання, у якій звинувачує "1+1" у використанні в сюжеті ТСН  в якості доказу наявності російських танків у Донецьку відеокадрів з онлайн-гри. "На телеканалі 1+1 в репортажі про нібито прибуття російської бронетехніки в Донецку область показали відеокадри з події, присвяченій популярній онлайн-грі", - йдеться у новині.

У сюжеті ТСН про російські танки в Донецьку журналісти з'ясовують, які саме різновиди танків використовує Росія. "Ось ці танки на одному з військових полігонів Росії, за деякими даними в армії сусіда таких півтори тисячі", - йдеться в сюжеті ТСН, на відео в цей момент саме ті кадри, які "Корреспондент" називає "сумнівними".

ТСН здивована, чому "Корреспондент" називає відеоряд "сумнівним"? На відео є посилання на джерело відео, а голос за кадром чітко говорить, що події відбуваються на полігоні в Росії.  Дивно, що "Корреспондент" робить висновок, що дане відео – "доказ техніки в Донецьку", а не ілюстрація бронемашин сусідньої держави. У нас також виникає питання до професійності журналістів цього видання: яким чином можна друкувати новину, не перевіривши інформації наданої блогером на ім'я "криса з нержавіючої сталі"?

Власне, нічим іншим як наклепом та цинічною брехнею на адресу "1+1", новину видання, яке належить олігарху в бігах Курченку,  назвати не можна. І якими принципами керуються журналісти "Корреспонденту", коли подають інформацію лише з однією точкою зору?

Каналу "1+1" прикро, що в стані інформаційної війни нам доводиться протистояти не лише російській пропаганді ззовні, а й зсередини.