Зимові ефірні заставки в українській стилістиці каналу "1+1" "New Year ID" перемогли в номінації "Візуальна бренд-ідентифікація каналу" в конкурсі Ukrainian Design: The Very Best Of. 

"В'язана стилістика, в якій зроблені заставки, відображає одразу два тренди: з одного боку ми бачимо світовий тренд до використання народних мотивів і "рукотворних" дизайнів, з іншого – високу затребуваність всього національно-орієнтованого всередині України. В останньому випадку "1+1" фактично став трендсеттером – ми створили і запустили ці заставки задовго до того, як українці масово почали носити вишиванки", - зазначив директор з маркетингу "1+1" Назар Панчишин.

Автор ідеї - дизайнер каналу Олена Падолко.

"Взимку кожному хочеться тепла та затишку. Саме це ми й хотіли передати. Наші айдішкі - не бутафорія, все було по-справжньому. Спочатку я намалювала візерунки, ми передали їх у виробництво. Були створені в'язані полотна, які потім і знімали. Також під час зйомок вручну пров'язували ті елементи, які в кадрі розпускаються. Процес реалізації був досить кропіткий, тому величезне спасибі всьому нашому відділу за допомогу і терпіння. Брав участь кожен", - додала Олена Падолко.

Ukrainian Design: The Very Best Of – це престижна виставка-конкурс, метою якої є популяризувати вітчизняний дизайн. Вона є щорічним звітом українських дизайнерів, підбиттям творчих підсумків із нагородженням найдостойніших. Деталі конкурсу за посиланням: http://design-awards.com.ua/.