31 грудня канал 1+1 традиційно став лідером перегляду серед усіх телеканалів, зібравши частку 19,1% за цільовою аудиторією 18-54, вся Україна, що значно перевищує показники інших каналів.

Друге місце посів телеканал з показником 11,7%.

Саме 1+1 українські телеглядачі обрали і для зустрічі Нового року – в Новорічну Ніч (21:00-1:00) частка каналу склала 29,6%, тоді як найближчий конкурент зібрав 16,6%.

Це означає, що майже третина глядачів проводила 2015 рік і зустрічала 2016 із каналом 1+1.

Новорічне привітання Президента та виконання Державного Гімну на 1+1 дивились близько 9 мільйонів глядачів  (слот 23:55-24:05). В цілому 31 грудня аудиторія каналу 1+1 перевищила 22 мільйони глядачів.

Нагадаємо, що минулого року 1+1 також став лідером перегляду під час новорічних свят.