Канал «1+1» вп’яте став лідером телеперегляду 31 грудня та у новорічну нічТелеканал «1+1» продовжує впевнено нарощувати показники телеперегляду, лідируючи за результатами 2016 року за ключовими цільовими аудиторіями.

Так, канал четвертий рік поспіль закріплює першу позицію за аудиторією 18-54 (Україна) із середньорічною часткою каналу 11.6%. Крім того, «1+1» вийшов на першу сходинку за двома іншими основними цільовими аудиторіями. 

Зокрема, канал продовжив нарощувати частку серед глядачів 18-54 (міста 50К+) та очолив ТОП за цією аудиторією.  У порівнянні з 2015 роком «1+1» показав найбільший серед усіх каналів абсолютний приріст за цією аудиторією –  частка  за цільовою зросла на 0.5 п.п. та склала 10.0%.

Також  телеканал «1+1» з часткою 11.0% вийшов на першу сходинку за широкою глядацькою аудиторією – 4+ (вся Україна). 

Таким чином телеканал «1+1» став лідером 2016 року за трьома основними цільовими аудиторіями.

«Для нас було вкрай важливо зберегти лідерство телеперегляду за комерційною аудиторією. Це стало можливим завдяки розвитку власного виробництва, і ми раді, що наша стратегія виправдалася. Традиційно, наші новинні блоки ТСН є лідерами серед українських інформаційних програм, серіали власного виробництва також продовжують впевнено закріплювати перші позиції, а лінійка документальних проектів каналу «1+1» знайшла широкий відгук не тільки у глядачів, а й у професійного співтовариства. Цього року проекти каналу «1+1» були відзначені рекордною кількістю статуеток телевізійної премії «Телетріумф», – коментує Олександр Ткаченко, генеральний директор «1+1 media».

За його словами, в новому році команда 1+1 планує утримати лідерські позиції завдяки посиленню серіальної лінійки, розвитку розважальних проектів та активній роботі над інформаційними програмами каналу.

Зазначимо, що, незважаючи на першість телеканалу «1+1» за річними результатами телеперегляду, наразі питання щодо продовження ліцензії на аналогове мовлення каналу «1+1» досі залишається невирішеним.

*Дані дослідження ТВ аудиторії належать ІТК; оператор панелі – Nielsen; моніторинг – Комунікаційний Альянс. Дані надані телеканалом 1+1. Показники розраховані для цільових аудиторій: 4+ (Україна), 18-54 (Україна) та 18-54 (міста 50К+). Детальніше по показникам та визначенням цільових аудиторій у глосарії ІТК.