1+1 media вдруге підтримали благодійну акцію у День Святого Миколая, яка вже стала не тільки традицією, але і набирає нових обертів.

12 березня команда медіахолдингу, на чолі з її ведучими – Соломією Вітвіцькою, Анатолієм Анатолічем, Русланом Сенічкіним та Людмилою Барбір – завітали до стін дитячої лікарні "Охматдит". Вони презентували закладу прилад, який допоможе лікарні вийти на новий рівень роботи. Обладнання було придбане на зібрані кошти від перегляду реклами у період прайм-тайм в День Святого Миколая.

Вибір правильного приладу для медичного закладу не просто відповідальна, але і дуже тривала робота. У реалізації цього проекту 1+1 media допоміг Всеукраїнський благодійний фонд "Крона", який вже давно співпрацює з лікарнею та в курсі всіх її потреб та проблем.

"Дякуючи глядачам каналу ми придбали фазовий датчик у відділення інтенсивної терапії новонароджених НДСЛ "Охматдит". Апарат УЗД не міг здійснювати необхідних досліджень без спеціального датчика із ліцензованою програмою. Раніше доводилось возити крихітну дитину в кюветі з купою підключених до неї апаратів в інше відділення для обстеження. Тепер лікар за допомогою УЗД і датчика може біля ліжечка провести обстеження, зробити точну діагностику і вчасно розпізнати, де і які у малюка є проблеми", - розповідає координатор благодійного фонду "КРОНА" Лариса Сідєльнік.

Напередодні свята, ведучі у своїх відеозверненнях закликали громадян не бути байдужими. Просто переглядаючи рекламу, люди дарували шанс на зцілення для маленьких мрійників. Проект дав можливість придбати обладнання вартістю у 185 тис. гривень. В цей день глядачі каналу робили по-справжньому добру справу.

Подібні акції дуже важливі для нашої країни, особливо у важкий для неї час. Адже саме зараз допомога держави спрямована на забезпечення армії. І вона не в змозі виділяти належні кошти на підтримку медичних закладів. Але маленькі пацієнти менше хворіти не стали. Кожної секунди хтось потребує нашої допомоги. Саме через це акція у День Святого Миколая стала вже щорічною традицією і з кожним роком розширює свої межі.

Нагадаємо, минулого року, завдяки благодійній акції було зібрано 154 тис. гривень. На них була придбана центрифуга для приготування компонентів донорської крові.

Окрім коштовного обладнання, під час події також на прохання медиків лікарні було передано запас бавовняних пелюшок – 150 штук та 100 високоякісних брязкальців для малюків Fisher Price. Ці речі постійно потрібні у догляді за немовлятами.