Команда вокального шоу "Голос. Діти" активно працює над другим сезоном співочого шоу і мріє, аби глядачі якнайшвидше почули талановитих дівчаток та хлопчиків. Про труднощі знімання співочого проекту, формування тренерського складу, вибір ведучих та інше у інтерв'ю mediananny.com розповів заступник креативного продюсера програми Володимир Завадюк.

- Володимире, чи будуть в проекті якісь зміни в порівнянні з першим сезоном?

- Звичайно, нововведень багато. Перш за все варто сказати про ідею цього сезону. Коли ми познайомилися з учасниками, які приїхали на кастинги, коли зрозуміли, про що вони співають і чим живуть, стало очевидно, що це буде сезон про дітей з недитячими голосами і абсолютно недитячими історіями. Наші герої змінили уявлення всієї знімальної групи про дитинство, і я сподіваюся, так само вплинуть на вас. Нам би дуже хотілося, щоби почувши, про що співають, говорять, у що вірять діти в нашій країні в цей непростий час, глядачі повірили в майбутнє, а батьки змогли краще зрозуміти своїх дітей.

А щодо нововведень в структурі проекту, то вони торкнуться "боїв". Незважаючи на дитячий сезон, цей етап стане ще драматичнішим. Також зміняться декорації на всіх етапах шоу. За рахунок розширення зали, збільшення екранів і додавання фан-зони вони стануть масштабнішими, ніж у минулому сезоні. Щоби відтворити атмосферу живого, справжнього шоу ми навмисне не ховаємо роботи знімальної групи, бекстейдж в кадрі. Також за порадою креативного продюсера проекту Олега Боднарчука в цьому сезоні ми змінимо підхід до подання сюжетів про героїв - візитки стануть схожими на маленькі фільми-портрети.

На зйомках був форматчик Боуі, який зазначив, що і наші декорації, і рівень учасників - на дві голови вище тих версій проекту "Голос. Діти", які він бачив у світі.

- Розкажіть про кастинги. Кажуть, цього разу вони насилу далися - мовляв, бракувало яскравих учасників, що навіть загрожувало заморожуванням проекту.

- Коли ми розпочинали кастинги, то розуміли, що буде непросто, але про замороження проекту не йшлося. Труднощі, з якими нам довелося зіткнутися, пов'язані з ситуацією в країні. Регіони, які зазвичай дають великий приплив талановитих учасників - це Східна Україна і Крим. Ми припускали, що їхня кількість значно знизиться, проте під час кастингів стало зрозуміло, що діти звідти приїжджають до нас, незважаючи ні на що. Всю знімальну групу зворушила історія дівчинки з Донецької області, яка, попри небезпеку, провівши ніч у підвалі, все одно приїхала на кастинг разом з мамою, в надії бути почутою на дитячому "Голосі країни". Крім того, ми вирішили проводити кастинги не так, як це відбувається в більшості країн: крім звичайного закритого прослуховування, коли потенційні учасники залишають свої заявки в інтернеті, ми проводили і відкриті кастинги, куди могли прийти всі охочі. Якщо говорити про учасників проекту, то глядачі зможуть побачити і тих дітей, які вже встигли запам'ятатися їм у першому сезоні. Та й в цілому, буде багато цікавих історій.

- Як формували склад тренерів: чому зупинилися саме на цих кандидатурах. Чи не доводилося їх умовляти?

- Перед зйомками ми переглянули величезну кількість іноземних версій "Голосу": як дорослого, так і дитячого. Ми провели велику кількість трактів, кастингували багатьох і сформували, на наш погляд, ідеальну команду. У кожного з тренерів є досвід, талант, прагнення вчити і підказувати, а головне - відкрита душа. Що особливо важливо, кожного з них діти знають і хочуть бачити своїм наставником. Тіна Кароль - досвідчений тренер, адже вона вже брала участь не тільки в дитячому, але і в дорослому "Голосі". Це співачка, яка відчуває серцем, дуже відкрита, яка ніколи не здається. Вона може знайти підхід до будь-якого учасника, зрозуміти і повірити в кожного. Наталя Могилевська в нашому проекті розкриється як талановитий педагог. Вона, як ніхто інший, здатна пояснити учасникам навіть найскладніші речі достатньо простою мовою. Що ж стосується Потапа, то в нашому шоу глядачі побачать його не таким, яким звикли бачити, а таким, який він насправді. Для мене це перша співпраця з ним, Олег Боднарчук  і Віка Лезіна-Масляна знають його краще. Усі, хто знайомий з Потапом у звичайному житті, в курсі, що він - прекрасний батько, дуже весела, сентиментальна і емоційна людина. Коли ми побачили його на трактах, то зрозуміли, що в проекті не вистачає саме його - "тата". Після "прослуховувань наосліп" Потап зізнався, що раніше вважав себе "залізним", проте діти дали зрозуміти, що це не так.

- Юрій Горбунов гармонійний у цій ролі? Не шкодуєте, що ним довелося замінити Доманського, який був дуже органічний у першому сезоні?

- Ми вважаємо, що зміни йдуть проекту на користь, розвивають його. На наш погляд, дитячому "Голосу" в першому сезоні бракувало тих, хто міг би бути дітям за "хрещену маму" і "хрещеного тата", які можуть дозволити дитині більше, ніж просто батьки. Юра і Катя абсолютно відповідають цим образам. Катю Осадчу дуже люблять діти, для них вона приклад - розумна, талановита, красива, щира. Катя вміє співпереживати, вона сама мама і прекрасно знаходить з дітьми спільну мову. Юра не менш чутливий стосовно наших маленьких героїв, і вони його обожнюють. Він знає, як вийти із найскладнішої ситуації, як підбадьорити дитину, щоб сльози в стрес-румі змінилися усмішкою. Катя і Юра прекрасно ладнають, а на дітей діють заспокійливо, тому ми ними дуже задоволені.

Присутність Юри і Каті на проекті - велика запорука довіри глядачів. Крім того, вони постануть трохи в інших амплуа, не таких, до яких звикла аудиторія. Якщо наводити в приклад наших зарубіжних колег, то для них багатий досвід ведучих - безумовний плюс, вони завжди б'ються за те, щоб проект вели зірки телеефіру.

-  Ольга Фреймут в образ "хрещеної мами" не вписується?

- Справа в тому, що Ольга зараз цілком поглинена роботою над "Інспектором Фреймут". Знову ж, якщо говорити про іноземні версії проекту, то вони не практикують того, щоб дорослий і дитячий "Голос" вели одні й ті ж люди.

- Із ким складніше працювати - з дітьми чи з дорослими?

- Це абсолютно різні проекти, але посил у них один. Як сказав сьогодні Потап, "Голос. Діти" надає йому впевненості, що всі ці знімальні дні він робить щось дуже гарне ... Проте відмінності є. Доросла версія більш драматична, напружена, дитяча ж - емоційніша, сентиментальніша.  І там, і тут однаково цікаво і складно.

- Як зараджуєте дитячим сльозам після відмов?

- Це складне питання, на яке я знаю чітку відповідь (сміється). Ми працюємо великою командою, і у багатьох власних дітей поки немає. Тому перед  початком роботи ми консультувалися з психологом нашого проекту, Мариною. У нас багато моментів, які спричиняють у учасників сльози розчарування і радості, щирі сльози. У моменти відчаю важливо дитині чітко і зрозуміло пояснити, що було не так, над чим потрібно працювати, мотивувати її, що й роблять тренери нашого шоу. Важливо притиснути дитину до себе, пояснити їй, що неповорот крісла - це не трагедія, а ще один стимул продовжувати роботу над собою. Така надія, до речі, виправдана: у новому сезоні у нас багато учасників з першого "Голосу. Діти ".

- Розкажіть про специфіку роботи з дітьми: з чим доводиться боротися, миритися?

- Головне - чесність і щирість, адже діти завжди відчувають брехню. Краще провести додаткову зустріч із батьками, з дітьми, якщо це потрібно, не шкодувати часу на пояснення. Важливо нічого не приховувати. Іноді доводиться заспокоювати батьків, іноді - самих дітей. Бувають претензії з боку батьків, але вони зумовлені, скоріше, забобонами. Їм здається, що їхню дитину не обрали з якихось надуманих причин. Щоразу і я, і Олег, і наш психолог Марина і педагог з вокалу Сергій готові прийти і пояснити, поговорити. І тоді і батьки, і діти розуміють, що потрібно попрацювати над собою і прийти наступного року. Наша задача - вселити надію в тих, хто її потребує.

- Над дитячим "Голосом" працює та ж команда, що й над дорослим?

- Кістяк команди - люди, які працювали з нами на минулому "Голосі країни" під дахом "1 + 1 production". Надихають і мотивують команду Вікторія Лезіна-Масляна, Олена Єремєєва, Христина Шкабар і звичайно ж креативний продюсер Олег Боднарчук. Виконавчий продюсер проекту - Анна Аксютенко, музичний продюсер - Руслан Квінта, режисер реаліті-частини Максим Делієргіев. До нас також додалися нові імена, наприклад, режисер прямих ефірів Андрій Музика, що працював над трансляцією львівського концерту "Океану Ельзи", головний сценарист Оксана Лісненко.

Фото: Медіаняня