Цього сезону на "Голосі країни" зіркові наставники співпрацюють із музичним продюсером Русланом Квінтою. Він може похизуватися чималим досвідом студійної роботи з відомими артистами, тому, як ніхто знає, з яким репертуаром учасників можна відряджати на сцену. В інтерв'ю нашому сайту Квінта розповів про співпрацю з тренерами шоу.

- Руслане, із ким із тренерів вам найкомфортніше працювати?

- Це хороший проект. І  я навмисне не шукаю "плюсів" у кожному тренері. Мені комфортно працювати з усіма, кожен із них демонструє щось цікаве. Вони абсолютно різні й усі – мої улюбленці.

- А хто з наставників найвимогливіший і найбільш прискіпливий під час репетицій?

- Той, хто досвідченіший – Святослав Вакарчук, який працював і в минулому сезоні… От з ним на розбір пісень і на прийняття аранжувань ми витрачаємо найбільше часу.

Тамара керується досвідом, набутими за тривалий час на естраді. Але іноді їй вдається шокувати всіх знаннями сучасної музики й виконавців.

Сергій дуже добре тямить у західній культурі, оскільки мав досвід роботи в Англії зі світовими музикантами й продюсерами. У той час я із Лазарєвим працював у Москві в компанії "Реал-Рекордс", тому  знаю його смаки й забаганки. Він дуже тонко підходить до робити. Більше часу присвячує пошуку не пісні - артистові, а артиста в пісні.

А з Кароліною я знайомий давно! Пишу для неї. Вона мені близька у музичному плані і я відчуваю її краще, ніж інших тренерів. Часто наші пошуки пісень для учасників збігаються.

- Бувають якісь професійні суперечки з наставниками?

- Я обов'язково дослухаюся до думки тренера, відкриваю для себе смаки наставників, дізнаюся, що їм подобається, а що ні. Звичайно, у нас бувають суперечки щодо манери виконання учасників. Усі наші обговорення відбуваються у межах музичної термінології.

- Ви вловили якусь логіку, за якою наставники формували свої команди?

- Святослав обирав із чітким розумінням того, хто йому потрібен у команді. Ані Лорак - по стилю. Тим же, мені здається, керувався й Сергій Лазарєв. А от Тамара… Вона згадала себе різну (сміється). Із молодості, починаючи від старту в шоу-бізнесі, до себе нинішньої. У неї різні учасники: і естрадники, і народники.

- Ви сприймаєте "Голос країни" суто як роботу чи все-таки прив'язуєтеся до конкурсантів?

- Я сприймаю учасників дуже близько до серця. Я взагалі не знаю, що робитиму, коли проект скінчиться! Я їх дуже полюбив і в них є номер мого телефону. Я з кожним зідзвонююся, витрачаю багато сил і енергії. Вони тепер усі, як мої діти. Цього сезону в проекті дуже талановиті люди. У кожного з них може бути велике музичне майбутнє.

- Учасники завжди задоволені піснею, яку для них обрали?

- Були різні варіанти, звичайно. Але ми завжди намагаємося йти назустріч, вислуховуємо думку виконавців, пропонуємо репертуар. Ніхто й нікого не переконує силою. Нехай ми витратимо добу, але таки знайдемо ту пісню, яку конкурсант виконуватиме із задоволенням !

- На сцені учасники співпрацюють з оркестром. Як добирали цих музикантів?

- Кастингував їх я. Ще з літа було дуже багато охочих. І я серйозно поставився до цього питання. На сьогодні в основному складі "Голосу країни" грають інтернаціональні музиканти (Грузія, Польща, Західна Україна). Усі інші – мої великі друзі й колеги, у кожному із яких я упевнений. Вони справжні професіонали, чим я неймовірно пишаюся. Тепер я люблю їх іще більше. Колектив називається VOICE BAND. Я прагнув до перезавантаження у звуці й запровадив ноу-хау на проекті –  плей-беки. Це те, чого до мене не робив ніхто. Тепер зникло відчуття духового оркестру – звук став більш зібраним і грамотним.

- Хто із дуетів, на вашу думку, звучав найбільш злагоджено?

- Мені здалося, що то був виступ Марлена Каримова й Аліни Панькової. Чудовий номер! Марлен був неймовірним, а Аліна його прикрашала. То був дует!

- Чи будуть на проекті дуети наставників із підопічними?

- Зараз ми це розглядаємо.

- Ви працювали з великими зірками, зокрема з Софією Ротару. Чи цікаво вам після цього братися за недосвідчених виконавців?

- Зараз я уже можу ділитися досвідом і роблю це з радістю, із задоволенням! До того ж, я не тільки музикант, а ще й педагог за освітою. Це той випадок, коли я можу попрактикуватися. Мені подобається!

- Чому під час підготовки номера "Showmustgoon" у виконанні Вагіфа Нагієва і Анни Скляр виник конфлікт. Склалося враження, що Анна була ображена на проект…

- Якщо говорити про Анну… Справа в тому, що на передкастингу вона виконувала пісню гурту "Віа Гра" "Попытка №5". Це було дуже непереконливо. Потім вона розповіла, що навчалася в консерваторії, що в неї академічний вокал. І я порадив їй на "відборі наосліп" заспівати хіт Сари Брайтман "Time to say goodbye". Вона сумнівалася,  а я їй сказав: "Давайте ми зробимо саме цю пісню. І нехай вона стане вашим іспитом". Результат: до неї повернулася Тамара Гвердцителі, й Аня потрапила в шоу.

Щодо пісні "Show must go on". Вагіф узяв артистизмом, харизмою і тією божевільною нотою. Аня казала, що їй ця пісня була незручною, хоча насправді композиція підходила їй більше, ніж Вагіфу.

- А в кого ще з учасників були конфлікти на проекті?

- Ні у кого. Вони справді круті хлопці й дівчата, такі позитивні. Якщо чесно, ситуацію з Вагіфом і Анею я би теж не назвав конфліктом. Просто так склалося.

Довідка:

Руслан Квінта – відомий музичний продюсер і композитор. Співпрацював із Софією Ротару, Іриною Білик, Наталією Могилевською, Таісією Повалій, Олександром Малініним. У послужному списку Квінти понад 80 артистів, із-поміж яких і гурти, й виконавці з Європи й країн СНД.

Руслан - автор саундтреків до фільму "Життя зненацька" й серіалу "Кадети" ("Выше чем любовь").

Серед пісень-хітів Квінти – "Одна калина", "Небо – это я!" Софії Ротару, "Я буду руки твои целовать" Миколи Баскова, "Любовь – яд" Ірини Білик, "Обними меня" і "Ты самый лучший" Ані Лорак.

Квінта – володар "Золотого гамофону" й близько 20 дипломів "Пісні року".

Рімма Канівець