Нещодавно телеведуча Ольга Фреймут стала обличчям соціальної реклами "Новини – як вода", що закликає фільтрувати інформацію. Нашим колегам із tsn.ua зірка "1+1" розповіла, чому наважилася взяти участь у такій кампанії і як ставиться до ідеї порівняння медійного продукту з продуктом харчування.

"Асоціація правильна. Тому що їжа потрібна людині для задоволення її базового інстинкту. Новини зараз настільки важливі, що сприймаються нами на інстинктивному рівні. У своїх програмах я постійно аналізую стан речей у різних сферах нашого життя і прагну кращого для кожного споживача в Україні. Усвідомлюючи велику відповідальність цього проекту, через призму своєї професійної діяльності я закликаю українців – бути пильними не лише у виборі їжі, а й в усіх інших сферах нашого життя -  остерігайтесь підробок, не дайте себе обманути!" - закликала Ольга Фреймут.

Окрім того, ведуча переконана: зараз дуже багато залежить від журналістів, тому вони не мають права на помилку.

"Будь-який обман журналіста, бодай раз, — і він вже ніколи не поверне собі довіру. У мене є дуже вибране коло, де я черпаю інформацію. Я думаю, в новинах, як і в житті, треба бути дуже консервативним і вибирати ті місця, які знайомі тобі мало не з дитинства. Перевірені вже твоїми батьками, твоїм особистим досвідом", - розповіла Фреймут.

Свого часу Ольга стажувалася на "ВВС" і сформувала власне бачення стандартів журналістської етики.

"Школа "ВВС" вчила: новини не мають права на аналітику, лише факти. І плюс цитати. Я довіряю тому, що взято в лапки. Журналіст не має права, особливо зараз, нав'язувати свою думку. Ми з командою завжди чесні і перед глядачем і перед собою. Все, що відзнято, йде в ефір. Це дуже принципово", - поділилася уявленнями про професіоналізм Фреймут.

Нагадаємо, новий проект Ольги стартує на "1+1" уже цієї осені.