Ведучу "1+1" Ольгу Фреймут було офіційно обрано новим обличчям ювелірного бренду ZARINA. Ольга стане не просто обличчям бренду. Місія, яку їй довірив Ювелірний Дім, набагато більша та відповідальніша – телезірка стане його амбасадором в Україні та Європі.

Незважаючи на складну ситуацію в державі, у 2015 році ZARINA має багато планів та проектів, а головне – це бажання продовжувати робити жінок красивими та неповторними. 

"Для мене честь представляти ювелірний бренд ZARINA не тільки в Україні, але і  в Європі, - ділиться враженнями Ольга Фреймут. - Знаєте, я бачу в ZARINA джерело власного творчого натхнення. І в мене є ідеї, якими я мрію поділитися з кутюр'є Ювелірного Дому Романом Баянд. В новій рекламній кампанії ми будемо говорити про елегантну жіночність. А ще, відкрию вам секрет, - у найближчих планах Ювелірного Дому ZARINA створення дитячої колекції прикрас. Тож разом зі мною обличчям ZARINA стане і моя донечка Злата.  Вірю, ми разом покажемо світові, що ювелірні прикраси від українського бренду ZARINA - це бездоганний смак, це тренд, це стильно, модно та унікально! Краса і любов роблять цей світ добрішими. І як говорила моя улюблена Габріель Шанель: "Чим гірше у дівчини справи, - тим краще вона має виглядати". Знаєте, я б хотіла підтримати кожну українську жінку і допомогти їй вистояти у наш складний час, надихнути на світле майбутнє. Тож з надією на весну, на відродження та мирне майбутнє починаємо нову ювелірну історію".

Важливою частиною вечора стали підсумки минулого року. За цей час було створено ряд прекрасних колекцій та проведено успішні кампанії разом з прекрасними телеведучими Соломією Вітвіцькою та Мариною Леончук. Роман Баянд подякував їм за співпрацю та пожартував, що Соломія та Марина назавжди ввійдуть в історію бренду ZARINA як, наприклад, назавжди стали частиною славної історії  дівчата Джеймса Бонда.

Муза майстра Соломія Вітвіцька розповіла, як прикраси стали частиною її особистої історії:

"Ми два роки поспіль співпрацювали із брендом ZARINA у кампанії "Особлива", і я була Музою для Майстра – ювелірного дизайнера Романа Баянд. А взагалі стільки всього особливого відбулося! І ми разом зробили багато красивих історій, сюжетів, обкладинок... Казковий момент – у перший рік співпраці з брендом саме у прикрасах ZARINA я вийшла заміж! Пишаюсь тим, що ми з Романом Баяндом створили патріотичну колекцію, працюючи над жовто-блакитними прикрасами в самому серці Франції у Парижі.  Мені випала честь презентувати першу "Особливу" колекцію – справжній витвір ювелірного мистецтва –- на головному модному подіумі країни Ukrainian Fashion Week".

А Марина Леончук, якій запропонували представляти бренд ZARINA у минулому, досить складному для України, році, додала:

 "Я погодилася, тому що команда Ювелірного Дому розуміла ситуацію в країні і шукала можливості допомогти найнезахищенішим - дітям. 10 відсотків  з продажу кожного комплекту прикрас перераховувалися для дітей родин-переселенців і українських військових, які захищають нашу землю на Сході України. "Розкіш повинна бути корисною" - благодійний проект особливої допомоги, який започаткувала засновниця бренду Наталя Нетовкіна.. Ми разом змогли допомогти сотням дітей переселенців і захисників України. Разом ми творили і дарували українським жінкам можливість відчути себе чудовими і особливими! Для мене, особисто, це був яскравий і корисний досвід. Бажаю ZARINA нових успішних проектів, що допомагали б не втрачати віру у прекрасне".