За підсумками півріччя патріотична комедія "Останній москаль" (виробництво "1+1 продакшн) зі значним відривом лідирує відразу за двома аудиторіями дослідження серіалів повідомляє видання "МедіаБізнес".


За аудиторією 14-49, 50 тис +: "Останній москаль" має 21,5% частки, а його найближчі конкуренти "Безсмертник. Рай там, де ти", "Безсмертник. Віра і правда" - тільки 16,8% і 14,5% частки, відповідно (обидва з ефіру телеканалу "Україна").

За аудиторією 18-54, 50 тис +: "Останній москаль" (22,5% частки), "Безсмертник. Рай там, де ти" (14,4%), "Слід" (12,9%).

Нагадаємо, "Останній москаль" - добра, іскрометна й колоритна комедія про людські стосунки. Це великий і складний за сатиричною складовою і колоритом проект. У центрі сюжету - історія юнака "не в своїй тарілці", а об'єктом сатири в проекті є культурні стереотипи. 


Режисером комедійного серіалу став Семен Горов. У головних ролях – актор і ведучий "1+1" Юрій Горбунов, Назар Задніпровський, Володимир Горянський, Ігор Скрипко та Галина Безрук. Комедійний серіал стартував на "1+1" 14 квітня. За сезон серіал подивились 17,6 млн. глядачів – це 46% від усіх глядачів за аудиторією 4+.