Вчора на телеканалі "1+1" відбулася прем'єра другого сезону проекту "Інспектор Фреймут". Перший випуск проекту був присвячений великим мережевим супермаркетам Києва і зібрав рекордні показники.

Рейтинг програми за аудиторією 18-54 (Україна) склав 5,3%, частка - 16,7%. Загальна аудиторія випуску перевищувала 4,6 млн. Глядачів (4+, Україна).

Таким чином, програма більш ніж удвічі поліпшила результат минулого сезону. Прем'єрний випуск "Інспектор Фреймут" лідирував у слоті показу і демонстрував позитивну динаміку в середині випуску.

В цілому, 1 квітня телеканал "1+1" був абсолютним лідером - середньодобова частка каналу склала 12,7%, частка прайму - 14,8%. 

"Показники прем'єрного випуску підтвердили, що зміни в "Інспекторі Фреймут" і його місія дуже важливі для країни. Нам всім зараз необхідно навчитися домагатися справедливості і відстоювати свої права. Адже ми всі варті тієї країни, в якій живемо, і сподіваємося, наша програма стане каталізатором до змін і до того, що ми навчимося вимагати стандартів і в сфері обслуговування, змусимо спільними зусиллями чиновників працювати в інтересах тих, за рахунок чиїх податків вони живуть. Ми гідні кращого життя і хочемо почати з культури побуту, освіти та самоповаги", - прокоментувала Генеральний продюсер "1+1 Продакшн" Вікторія Лєзіна-Масляна.

Нагадаємо, у новому сезоні ведуча проекту Ольга Фреймут вирушить з інспекціями" туди, де її найменше чекають. Насамперед - у ті місця, які просять перевірити телеглядачі: школи, дитячі садки, супермаркети, магазини одягу тощо.

Показники розраховані на основі попередніх даних. Дані дослідження ТБ аудиторії належать ІТК; оператор панелі - Nielsen; моніторинг - Комунікаційний Альянс. Дані надані телеканалом "1 + 1". Показники розраховані для цільових аудиторій: 4+ (Україна) і18-54 (Україна). Кількість глядачів - rch #. Більш детально за показниками і визначення цільових аудиторій в глосарії ІТК http://tampanel.com.ua/about/glossary/