Останні події в Україні сильно сколихнули наше суспільство. Українці зрозуміли на що здатні, об'єднавши зусилля, та відчули на собі всю силу взаємодопомоги. Відчули, що ми самі відповідальні за наступне покоління малих українців і їхнє життя – у наших руках. Перед нами гостро стоять проблеми у галузі охорони здоров'я, а особливо нашої підтримки потребують маленькі пацієнти. Ми можемо їм допомогти, і ми допомагаємо.

Уперше до Дня Святого Миколая група 1+1 медіа провела доброчинну акцію у 2013 році. У період прайм-тайму 19 грудня, о 19:45, усі кошти, отримані від показу реклами на телеканалі 1+1, було передано на допомогу Національній дитячій лікарні "Охматдит". У результаті проведення благодійної акції було придбано центрифугу для приготування компонентів донорської крові, яка рятує сотню дітей щодня.

Подібні доброчинні акції поступово переростають у традиції медіа холдингу. Особливість такої благодійності в тому, що вона – системна і передбачає поетапні та виважені дії, здатні змінити ситуацію на краще. Саме тому 1+1 медіа вдруге повторила доброчинну акцію до Дня Святого Миколая. У результаті її проведення телеканалом 1+1 було зібрано 122 591гривень .

Ці гроші будуть витрачені на придбання медичного обладнання для Національній дитячій лікарні "Охматдит". Наразі ведуться переговори з партнерами та постачальниками.