Доброчинна акція до Дня Святого Миколая, започаткована минулого року, стала щорічною. У період прайм-тайму 19 грудня, о 19:45, всі кошти, отримані від транслювання реклами на телеканалі 1+1, буде передано на допомогу Національній дитячій лікарні "ОХМАТДИТ". Минулого року було зібрано 154 тис. гривень і на них придбано центрифугу для приготування компонентів донорської крові, яка рятує сотню дітей щодня.

Ведучі 1+1 закликають своїх глядачів приєднатися до акції, стати доброчинцем і подарувати маленьким мрійникам разом із Святим Миколаєм чудо зцілення. Допомогти діткам так легко, достатньо лише переглянути рекламу о 19:45 на телеканалі 1+1.

"Подаруй диво маленьким мрійникам. Торік, на День Святого Миколая, ми зібрали 154 тисячі гривень на обладнання для дитячої лікарні "ОХМАТДИТ", - каже ведуча  Алла Мазур ("ТСН. Тиждень").

"19 грудня всі кошти від перегляду реклами о 19:45 знову підуть на доброчинність", - повідомляє Наталя Мосейчук (ТСН).

"Приєднуйся просто переглядаючи рекламу на 1+1. І ще більше дітей відчують любов і турботу", наголошують ведучі ТСН Лідія Таран та "Сніданку з 1+1" Руслан Сенічкін

"Творити добро легко", - підсумовує  Алла Мазур ("ТСН. Тиждень").

Акція є виявом корпоративної соціальної відповідальності каналу 1+1.

Довідка: 1+1 медіа – перша соціально-відповідальна медіа-група, що затвердила комплексну Стратегію корпоративної соціальної відповідальності на рівні загального плану розвитку групи. Стратегія – це п'ять основних напрямів: охорона довкілля, пропаганда здорового способу життя, сприяння розв'язанню гострих соціальних проблем (КСВ каналів), відповідальність перед працівниками та повага до авторських прав.