З 1 лютого проект "Секретні матеріали" змінить формат та виходитиме у форматі гостро-соціального репортажу, що торкатиметься економічних і соціальних тем, які турбують кожного українця.

Автори програми переходять від формату традиційних журналістських розслідувань до більш виважених та глибинних досліджень найбільш резонансних в суспільстві тем.

"Ми змінюємо підходи, і, навіть, методи досліджень, але наша мета в будь-якому випадку залишається незмінною – докопатися до суті, до прихованої правди, та показати шляхи вирішення проблеми. Кожну тему ми будемо розглядати окремо, і не лише шукатимемо винних, а й аналізуватимемо отриману інформацію, надаватимемо рекомендації нашим глядачам, що можуть зіткнутися з цим у житті", - розповів креативний продюсер та шеф-редактор проекту Олександр Дубінський

З огляду на те, що в Україні триває інформаційна війна, а інформаційний простір перевантажений, задача проекту – допомогти глядачам виокремити найбільш важливі теми і розібратися в них. Будь то епідемія грипу, підвищення комунальних тарифів, або зміни до законодавства – журналісти "Секретних матеріалів" розберуть ситуацію, перевірять її на собі, та на власному прикладі покажуть, як бути.

"Секретні матеріали" будуть виходити в ефірі телеканалу 1+1 з понеділка по четвер одразу після вечірнього випуску ТСН – о 20:15. Хронометраж програми 20 хвилин, кожен випуск "Секретних матеріалів" - це єдиний авторський  спеціальний репортаж журналіста Департаменту журналістських розслідувань "1+1".