19 листопада у продажу з'явиться бестселер Саймона Сінека "Почни з чому".

Про яку б сферу бізнесу не йшла сьогодні мова, усюди доводиться зіштовхуватись з конкуренцією. Агресивне середовище змушує незліченних гравців маніпулювати свідомістю клієнтів - влаштовувати розпродажі, дарувати подарунки і бонуси. Однак Саймон Сінек, автор бестселеру "Почни з чому", переконаний, що маніпуляції - це свідомо помилкова тактика.

Він впевнений, що справжній успіх досягається аж ніяк не знижками або акціями. "Великі лідери, – пише автор, – здатні надихати людей на дії. Ті, хто може надихати, дають відчуття мети і причетності, і це має мало спільного з отриманням зовнішнього стимулу чи вигоди. Ті, хто дійсно веде за собою, здатні створити групу людей – прихильників, виборців, покупців, працівників, – які діють на благо, не тому що їм доводиться так робити, а тому, що вони самі цього хочуть".


Здавалося б, Сінек говорить про природжений талант, але варто прочитати книгу, і переконуєшся – така думка помилкова. Автор впевнений, що абсолютно будь-який керівник, кожна компанія здатна розвинути в собі лідерство через усвідомлення глибинних мотивів. "Всі люди знають, ЩО вони роблять, – стверджує Саймон Сінек, деякі знають ЯК, але дуже мало хто знає ЧОМУ". Відповіді на ці три питання створюють так зване "золоте коло Сінека", про яке ви дізнаєтеся, прочитавши книгу.


"В дитинстві ми постійно прибігали до батьків з питанням "Чому?" по кожній дрібниці. Саме ці тисячі "чому" – причина стрімкого розвитку дитини, коли вона починає розуміти причини багатьох явищ. Ця книга про те, що нам, дорослим, не можна припиняти ставити питання "Чому?", - розказала PR-директор 1+1 медіа Світлана Павелецька.


Найвпливовіші світові лідери, стверджує Саймон Сінек, думають, діють і спілкуються подібно – і це цілковита протилежність тому, як це роблять усі решта. Такі діячі, як Мартін Лютер Кінг-молодший, Стів Джобс, брати Райт, можливо, не дуже схожі, але усі вони починали з "Чому".


"Ця книга кардинально змінила мій підхід до роботи. Тепер я завжди питаю себе "Чому" аби мої дії були наповнені сенсом. Це дуже надихаючий спосіб ведення власної справи", - прокоментувала директор видавництва "Основи" Дана Павличко.

Над адаптацією книги для українського читача працювала команда професіоналів 1+1 медіа та видавництва "Основи". Це вже третій спільний проект компаній – за останні два роки у співпраці з "Основами" телеканал 1+1 випустив власні видання "94 дні. Євромайдан очима ТСН" та "Війна очима ТСН".

Замовити книгу можна на сайті.