За підсумками 2011 року частка телеперегляду 1+1 склала 13,5% за весь день і 15,99% у праймі по цільовій аудиторії каналу (18-54, вся Україна). Таким чином, в 2011 році 1+1 є лідером глядацької популярності у своєї цільової аудиторії серед усіх телеканалів України.

Показники 1+1 у 2011 році - найвищі за останні три роки, з 2008. Серед шести найбільших українських телеканалів, у 1+1 найістотніша динаміка зростання показників по всьому дню за рік - 15% у великих містах і 13% - у всіх містах України.

2011 був успішним за рахунок якісного власного виробництва. Найпопулярнішими проектами каналу стали: шоу "Голос країни", "Пекельний кухня", "Від пацанки до панянки", "Міняю жінку", та інші. Основний (19.30) випуск ТСН протягом усього року лідирував серед праймових програм новин. Підсумкова частка ТСН за результатами 2011 склав 21,5%.