Лише кілька років тому Елеанор Рігбі та Конор Ладлоу були найщасливішою парою Нью-Йорка. Їх не лякали ані байдужість батька Конора, ані відверте неприйняття нового члена сім'ї батьками Ел, ані незавершене навчання в університеті, ані фінансові труднощі – майбутнє здавалося молодій парі світлим і нескінченно теплим... Але трагедія переламує подружжя навпіл. "Горе - як незнайома країна. Незрозуміло, якою мовою розмовляти з іноземцями", - каже режисер Нед Бенсон словами батька героїні.

Так, Джеймса МакЕвоя і Джессіку Честейн ставлять перед фактом: щоб човен кохання не розбився, веслувати повинні двоє. Автор одразу пропонує глядачеві вир корабельної аварії, нічого не розповівши про те, як човен напоровся на рифи. Після невдалої спроби самогубства Ел зникає з життя Конора й намагається почати все спочатку. Герої МакЕвоя та Честейн занадто різні, щоб однаково сприймати світ, навіть за умови, що здаються двома половинками одного цілого.

Режисер і сценарист Нед Бенсон задумав цікавий експеримент – свою історію розладдя в одній окремо взятій родині він показав з двох точок зору, жіночої та чоловічої. Два фільми отримали однакову назву "Зникнення Елеанор Рігбі", а підзаголовки "Вона" і "Він", відповідно, були показані в Каннах, відзначені зацікавленістю журі та обласкані критикою.

У глядачів "1+1" є унікальна можливість подивитися обидва фільми, а не тільки усереднений і скорочений варіант, який потім змусили режисера зробити прокатники. У студії "Підпільної імперії" фільми дивитиметься відоме подружжя – музичний продюсер Сергій Большой та співачка Альона Вінницька. Сьогодні, 27 березня, нас чекає чоловічий погляд на жіночу депресію від кіномана- початківця.

"Я нещодавно став цікавитися кіно, але вся ця історія від жінки та про жінку. Жінка - істота дуже своєрідна. З точки зору чоловічої логіки, її вчинки малозрозумілі. Думаю, що багато жінок змушені будуть нервово пити каву під час перегляду".

Як вчинив би на місці Джеймса МакЕвоя Сергій Большой та які фільми сформували його глядацьке сприйняття, глядачі дізнаються після "Світського життя" з Катею Осадчою.

ДОВІДКА
"Зникнення Елеанор Рігбі" - експериментальна драма молодого режисера Неда Бенсона, яка являє собою чоловічий і жіночий погляди на історію складних стосунків подружжя. Спочатку картина була розділена на дві частини "Він" і "Вона", але в прокаті більшість глядачів побачили усереднену версію "Вони". У головних ролях Джеймс МакЕвой і Джессіка Честейн.

ТЕКСТ: ДАРІЯ МЕЛАНЬЇНА