У день виборів до Верховної Ради України 26 жовтня 2014 р. компанія TNS в Україні на замовлення телеканалу 1+1 проведе "Всеукраїнський телевізійний екзит-пол"

Результати екзит-полу буде оголошено в ефірі телеканалу о 20:00 під час виборчого марафону "ТСН.Вибори"

Метою дослідження є отримання оперативної інформації про хід голосування і результати позачергових виборів народних депутатів України. Координацію дослідження здійснюватиме заступник генерального директора TNS в Україні Світлана Винославська.

Головною відмінністю цього екзит-полу є висока точність. Обсяг вибірки в 20'000 респондентів дозволить не лише з високою точністю (випадкова помилка вибірки не більше 0,7%) оцінити результат для всієї України (без Криму та зони проведення АТО), але й отримати досить точну  картину голосування виборців для кожної області України (випадкова помилка вибірки нижче 4%). А опитування на 605 виборчих дільницях дозволить уявити загальну картину настроїв виборців України настільки повно, наскільки це можливо за даних умов.

Усі інтерв'юери, що беруть участь в опитуванні, матимуть у своєму розпорядженні мобільні телефони, причому на одній виборчій дільниці працює 2 інтерв'юери, підключені до різних операторів мобільного зв'язку — МТС і Київстар. Через певні проміжки часу їм дзвонитимуть з call-центру в Києві для отримання всієї зібраної інформації від респондентів. Ця інформація автоматично включатиметься в загальну базу даних, яку можна буде аналізувати кожну годину опитування. Причому це буде база даних, яка дозволить будувати багатовимірні таблиці розподілів: проводити аналіз процесу голосування по окремих регіонах, областях та типах населених пунктів.

Основними перевагами цього екзит-полу є те, що організатори даного опитування мають можливість протягом всього дня виборів стежити за ходом голосування як в цілому по країні, так і по окремих регіонах України, й аналізувати в тимчасовому розрізі виборців, які голосують за тих чи інших кандидатів у народні депутати. Оперативно сформована база даних дозволить телевізійним каналам відразу ж після закінчення виборів провести докладний порівняльний аналіз динаміки та структури електорату основних кандидатів. Другою, і найважливішою перевагою є те, що організатори дослідження отримують механізм контролю за якістю роботи інтерв'юерів у процесі самого дослідження (зазвичай це стає можливим тільки після проведення опитування).

Довідка

TNS в Україні — це представник світового лідера в галузі маркетингових досліджень — компанії TNS. Україна є однією з 80 країн, де працює TNS, надаючи послуги на найвищому професійному рівні.  З осені 2008 року TNS входить до складу Kantar Group, дослідницького підрозділу світового рекламно-комунікаційного холдингу WPP.

TNS в Україні є експертом у таких галузях: медіа дослідження; дослідження нових продуктів та інновацій; дослідження бренду і комунікацій, іміджу марок і компаній; дослідження роздрібної торгівлі, поведінки та мотивації покупців; Stakeholder Management; проведення якісних досліджень.

TNS в Україні проводить як конкретні дослідження на замовлення клієнтів, так і низку постійних проектів: MMI Ukraine, PMI Regions, NRS Regions, TNS Online Track.

Компанія проводить дослідження в таких сферах як автомобільна промисловість, охорона здоров'я і фармакологія, інформаційні технології та комунікації, продукти харчування, промислове виробництво, роздрібна торгівля, Інтернет, ЗМІ, фінансова і банківська діяльність тощо.