Найбільше українських телеглядачів провели свої вихідні разом з 1+1.

Канал лідирував із середньодобовою часткою 12,5% та часткою в пройм-таймі 17,1% (аудиторія 18-54, вся Україна). 

Найпопулярнішою програмою вихідних став ТСН.Тиждень, рейтинг якого становив 7,5%, частка ― 18,1%.

Окрім ТСН.Тиждень, до списку найрейтинговіших програм українського телебачення увійшли ще дві програми телеканалу 1+1 – "Голос.Діти" та ТСН.

Показники розраховані на основі попередніх даних. Дані дослідження ТВ аудиторії належать ІТК; оператор панелі – Nielsen; моніторинг – Комунікаційний Альянс. Дані надані телеканалом 1+1. Показники розраховані для цільової аудиторії: 18-54 (Україна). Показники "ТСН-тиждень" ― середнє для двох частин програми. Детальніше по показникам та визначенням цільових аудиторій у глосарії ІТК.