Одним з найбільш резонансних епізодів цього сезону Нового Інспектора Фреймут стала перевірка українських супермаркетів.

Глядачі були шоковані, побачивши, з якою неповагою ставиться менеджмент магазинів до своїх покупців і співробітників.

Основна мета проекту - сприяти позитивним змінам у проблемних сферах українського суспільства - досягнута. Підтвердженням цьому стала заява мережі супермаркетів "Varus", яка була зроблена після негативних результатів інспекції одного з магазинів у Дніпропетровську.

Так, менеджмент супермаркету вибачився за своє ставлення до покупців:
"У першу чергу ми хочемо вибачитися перед усіма покупцями за те, що в супермаркеті були порушені базові санітарні правила. Ми визнаємо свої помилки і готові їх виправляти. Є речі, які немає сенсу обговорювати - мухи не повинні бути ніде. Це наша вина, і з часу зйомки ми вже багато зробили, щоб це виправити", - йдеться в листі.

Крім того, супермаркет заявив, що всю мережу чекає ряд змін. Серед них: офіційні перевірки санітарно-епідеміологічної станції з публікацією результатів у відкритому доступі; щомісячні перевірки незалежною компанією, включаючи перевірку термінів придатності, чистоту торгових залів, цехів, підсобних приміщень; впровадження програми, за допомогою якої покупці зможуть повернути гроші за протермінований товар; закупівля обладнання, яке використовує команда Інспектора при своїх перевірках, а також реорганізація структури менеджменту.

Нагадаємо, що ведуча Ольга Фреймут разом зі знімальною групою в цьому сезоні повернулася з повторною інспекцією в скандальний "Еко-маркет" у Києві на Троєщині. Але, на жаль, позитивних змін у супермаркеті за півроку не відбулося. Команда Нового Інспектора Фреймут продовжує пильно стежити за змінами в проінспектованих місцях.