У новому випуску "Життя без обману" на "1+1" глядачі дізналися, як мистецтво продажу змушує їх витрачати зайві гроші на кожному кроці. Маркетологи та мерчендайзери використовують ті самі прийомі, які використовують цигани на базарі, коли хочуть залізти у ваш гаманець.

ПРАВИЛО 1: Поведінка людини у закритому просторі
Коли ми знаходимось у закритому просторі, нам просто інтуїтивно завжди хочеться повернути праворуч. Саме тому більшість магазинів побудовані так, щоб ви мали можливість повернути праворуч.

ПРАВИЛО 2: Запах
Перший відділ, які ви зустрінете в магазині, це фрукти або випічка. Запах для людини – це асоціативне мислення. Запах хліба викликає у нас почуття голоду, а запах фруктів, наприклад, із Новим роком. Настрій одразу покращується, і вам хочеться "забрати" його з собою.


ПРАВИЛО 3: Правило психологічного трикутника
На кутах психологічного трикутника будуть розміщені спочатку хліб, за ним відділ з молоком, а потім відділ з м'ясом таким чином, щоб ви пройшли максимальну кількість кроків та придбали по дорозі зайве.


ПРАВИЛО 4: Проти вас використовують ваших дітей

Останнє правило – найпідступніше, адже ви не можете відмовити своїй дитині. Його можна назвати "ударом нижче поясу". Полички з солодощами біля каси розміщені на рівні очей вашої дитини. Дитина тягнеться за шоколадкою – і тепер ви знову змушені купити зайве. 

Які супермаркети зомбують своїх покупців різними методами, дивіться у новому випуску "Життя без обману"