Редакція програми "Право на владу" на каналі "1+1" обурена  звинуваченнями "Опозиційного блоку" стосовно відсутності представників їхнього блоку в ефірі програми та закликає політиків припинити маніпулювати фактами.

Редакція вже не вперше запрошувала в гості на ефір  "Право на владу" лідера "Опозиційного блоку" Юрія Бойка. Останнього разу він відмовився від участі, нібито через відрядження, яке виявилось недалеким -  участь в проекті Шустер Live.

До участі у проекті також запрошували другий номер у списку -   Олександра Вілкула, проте політик теж  опинився у відрядженні. Редакція ніколи не запрошувала "будь-кого" зі списку партії, та впевнена, що маніпуляція із "забороною" участі пана Рабиновіча є наслідком звички політиків використовувати зручні ЗМІ в своїх інтересах.

Редакція "Право на владу" звертає увагу, що мотивація відмови в участі в програмі Вадиму Рабиновичу прозора й зумовлена редакційною політикою програми та рівнем політичної дискусії в студії: не запрошувати на політичні дебати кандидатів, політичний вектор яких важко визначити через постійну зміну політичних партій.

Формат політичних дебатів "Право на владу" передбачає участь всіх політичних сил, які за результатами соціальних досліджень мають реальні шанси бути обраними до нового парламенту.