Цього року у конкурсну програму було подано 617 робіт, серед яких експертне журі визначило 28 переможців у різних категоріях. Команда 1+1 отримала відзнаку The Very Best Of 2016 в категорії «Промо кампанія ТВ програми/фільму» за промо та титри до фільму «Розщеплені на атоми».

За словами маркетинг директора 1+1 медіа Олени Мартинової, ідея дизайнерів була настільки емоційно сильною, що команда 1+1 вирішили розгорнути її в повноцінний маркетинговий проект.

Все почалося з роботи над титрами до фільму. Цей проект став можливим не тільки завдяки нашому ставленню до теми Чорнобильської трагедії, а й серйозним професійним знахідкам, – каже Олена Мартинова.

Маркетинг-командою 1+1 було створено окреме відео для промо кампанії фільму «Розщеплені на атоми», а також ініційовано міжнародну соціальну ініціативу під назвою «День, коли ми втратили все», що включила в себе сайт, на якому погодинно відображені події, що відбувались до і після катастрофи, а також соціальний відеоролик, який розповідає про жахливі наслідки трагедії.

Нагадаємо, що фільм Світлани Усенко «Розщеплені на атоми» – це документальна драма власного виробництва телеканалу 1+1, що присвячена 30-й річниці Чорнобильській трагедії.

Стрічка поєднала в собі як документальні зйомки у зоні відчуження, місті Прип’ять та АЕС, так і художню реконструкцію подій Чорнобильської катастрофи. Докудрама стала найрейтинговішим телепродуктом на українському телебаченні 26 квітня 2016. Рейтинг фільму склав 5.8%, частка – 16.7% (18-54, вся Україна).

«Розщеплені на атоми» зі значним відривом лідирував у слоті показу, а загальна аудиторія драми перевищила 7.8 млн глядачів (4+, вся Україна), що зробило стрічку найрейтинговішим документальним фільмом на українському телебаченні протягом 2015-2016 років.