The TASTE по українськи!

The TASTE по українськи!

Минулого тижня закінчився кулінарний проект "На ножах", який виходив на каналі 1+1 щосереди о 20:15 з 15 серпня по 31 жовтня. Головним шефом, як і в "Пекельній кухні", виступив Арам Мнацаканов. У зв'язку з успіхом,&nb

Поделиться:

Минулого тижня закінчився кулінарний проект "На ножах", який виходив на каналі 1+1 щосереди о 20:15 з 15 серпня по 31 жовтня. Головним шефом, як і в "Пекельній кухні", виступив Арам Мнацаканов. У зв'язку з успіхом[1], керівництво каналу 1+1 вирішило не зупинятися, розвиваючи цей сегмент далі.

Девід Брук (DavidBrook), Директор зі стратегічного маркетингу 1+1 Медіа: "Україна належіть до ринків ТБ, що швидко розвиваються, з великим апетитом до оригінальних форматів. З моменту свого заснування й до сьогодні, 1+1 є каналом-новатором, який постійно впроваджує найпривабливіші міжнародні формати. Після успішної адаптації Адської кухні і На ножах, 1+1 вирішив розвивати цей сектор надалі. Я не сумніваюся, що "The TASTE" стане сенсацією в Україні ".

У шоу "The TASTE" відбувається змагання чотирьох кращих шеф-кухарів, точніше їх смакових рецепторів, щоб знайти наступного шеф-кухаря суперзірку.

Шакіра Хофман (Shakira Hoffmann), Регіональний менеджер з продажу в України від Red Arrow International, говорить: "The TASTE" є одним з найпопулярніших шоу на даний момент. Зосередження уваги тільки на смаку їжі в якості ключового елемента в змаганні забезпечує інтриги покупців у всьому світі. Я з хвилюванням чекаю тієї миті, коли побачу адаптацію шоу каналом 1+1 в Україні навесні 2013 року".

Формат "The TASTE":

Кулінарні суперзірки повертаються до основ! Двом домашнім кухарям і рестораторам надається можливість всього життя - відточити свої навички та тренуватися з кращими кулінарними експертами в бізнесі. Кожен із суперзірки-наставників створює власну команду кухарів. У кожному епізоді є два завдання – індивідуальне та командне. Наприкінці кожного епізоду шоу наставники разом вирішують, хто з учасників повинен залишити проект.

____________________________________________________________________

[1] Середня частка шоу "На ножах" склала 13,4% глядачів віком від 18 до 54 років всієї України (ЦА каналу). Частка прем'єрного епізоду склала 16,8% глядачів цього ж віку, а найбільш цікавий аудиторії епізод зібрав частку в 17% глядачів.