Алла Мазур з'явилася у ефірі в сукні відомого дизайнерського дуету (фото)

ТСН. Тиждень

Ведуча ТСН. Тиждень підтримала ювілейний Ukrainian Fashion Week.

Поделиться:

Чарівна телеведуча 1+1 Алла МазурАлла Мазур, яку люблять мільйони українців і яка щотижня розповідає важливі новини про країну, надихнула українських дизайнерок Олесю Кононову та Настю Рябоконь з відомого дуету LAKE на створення особливої сукні. У новому образі Алла вийшла в ефір «ТСН. Тиждень» цієї неділі 5 лютого. 

Сукня має стриманий архітектурний силует і оздоблена витонченою ручною вишивкою гладдю – саме такою колись вишивали рушники на Полтавщині. Талановитий художник Руслан Панчук володіє майже сотнею технік, та з особливим задоволенням використовує давньо-українську на сучасних речах та тканинах, відтворюючи дивовижних птахів та японські гравюри для відомого дизайнерського дуету LAKE. Руслан виріс у дитбудинку і сам обрав свій шлях. Він навчався в Інституті декоративно-прикладного мистецтва імені Михайла Бойчука в Києві, спеціалізувався на «Художній вишивці». Візерунок на сукні – авторська інтерпретація малюнка зі старовинної японської гравюри: витончене плетиво весняних квітів та листя. Автори передавали в цьому образі відчуття весни та надії.

Нині про українську моду та вишивку пишуть впливові світові видання. Американський Vogue у статті «Український вплив на подіум більший, ніж ви думаєте» зауважив, що відомі європейські бренди інтерпретують українські вишиванки та кептарі у своїх колекціях.

Цього року UKRAINIAN FASHION WEEK відзначає 20 років. Журналіст «ТСН. Тиждень» Галина Сергєєва  у своєму сюжеті розбиралася, як створюється мода. 

Ірина Данилевська та її чоловік Володимир Нечипорук у 1997 році вирішили започаткувати в Україні перші справжні тижні моди. Саме тоді сезони української моди відкрили світу молодих, талановитих та ще невідомих Андре Тана, Ірину Каравай, Олександра Каневського, Лілію Литковську, Олесю Кононову з LAKE, Вікторію Гресь, Віктора Анісімова та десятки інших. Так, 2006 на подіумі UKRAINIAN FASHION WEEK було представлено і першу колекцію Світлани Бевзи, яка вирізнялася використанням автентичних принтів.

Нам вдалося потрапити у фонди музею Івана Гончара, де дизайнерка знайшла та сфотографувала хустку, яку колись виготовили в Немирові, а потім вивезли на Закарпаття. До речі, квіти на українських мануфактурних хустках наносили технікою вибійки.

Зараз українська мода переживає нове випробування – їй дорікають за красу під час війни. Галина Сергєєва порушила це питання у своєму сюжеті та знайшла яскравий приклад. Молодий дизайнер Іван Фролов на початку 2013-го став сенсацією, продемонструвавши свої зухвалі светри, сукні та шубу в літній колекції. А потім Іван зник, і ніхто не знав, де подівся талановитий дизайнер. Лише потім стало відомо, що у своїй богемній майстерні він потай шив бронежилети для армії. Тепер, коли з бронежилетами в армії справи поліпшилися, Іван повернувся до творчості та представив нову колекцію про любов – єдине почуття, яке тримає нас усіх на цьому світі, та про віру.

1+1 медіа разом з UKRAINIAN FASHION WEEK створює та реалізує багато соціально-благодійних проектів, пов'язаних із допомогою українській армії та постраждалим у зоні АТО. Дизайнер Федір Возіанов створив колекцію з патріотичним принтом BLUE-YELLOW (вона вирізняється тим, що в ній нема звичних національних кольорів).

На подіум для показу нової колекції ROUSSIN f/w 2016-17 «Я Машина» молодої дизайнерки Софії Русинович  вийшов Юрій Весельський, герой АТО, учасник проекту «Переможці» та обличчя з обкладинки VIVA!, а під час змагання тейлорів у мистецтві пошиття чоловічого костюма Ukrainian Battle of Tailors в ролі моделі виступив морський піхотинець Віктор Кардаш. Казку для 13-річної Надійки Березниченко з проекту «Здійсни мрію» створила дизайнерка Iryna Dil, яка пошила та подарувала дівчинці омріяну сукню та запросила маленьку мрійницю на подіум разом із професійними моделями.

Цього сезону більше 50 дизайнерів покажуть свої твори Україні та світові. Головний подіум України – це 42 метри, це 300 квадратів метрів, які мріють пройти дизайнери та моделі, бо найсильніші модні індустрії світу якраз і формувалися в періоди воєн та криз, коли не залишається нічого іншого, крім як народжувати ідеї і втілювати їх у своїй же країні.

Новости по теме