Студія Квартал 95 і 1+1 Медіа запускають новий спільний телеканал

Новий Вечірній Квартал

Супутниковий канал Квартал ТВ орієнтований на молоду аудиторію з почуттям гумору, що веде активний спосіб життя.

Поделиться:

Студія Квартал 95 і 1+1 Медіа анонсують запуск нового спільного проекту – супутникового каналу Квартал ТВ. Цей проект буде реалізований в рамках багаторічного стратегічного партнерства. Запуск каналу заплановано на серпень 2016 року.

Квартал ТВ – розважальний канал, орієнтований на молоду аудиторію з почуттям гумору, що веде активний спосіб життя. Цільова аудиторія каналу – глядачі віком від 14 до 49 років.

Програмна сітка каналу Квартал ТВ буде сформована з популярних в Україні та світі шоу, фільмів і серіалів, анімаційних проектів Студії Квартал 95, а також спеціально придбаного контенту західних виробників.

Основний контент каналу Квартал ТВ – телевізійні продукти національного виробництва. Формат мовлення – Full HD.

Такі улюблені мільйонами глядачів і незмінно рейтингові програми як Вечірній Квартал, Ліга сміху, Вечірній Київ, Країна У, Чисто News, Розсміши коміка, серіали Свати, Слуга народу, Родичі й багато інших стануть доступні цілодобо, без перерв на рекламу. 

За словами художнього керівника Студії Квартал 95 Володимира Зеленського, у бібліотеці Квартал 95 – понад тисячу годин проектів власного виробництва. Творча команда Студії активно знімає нове кіно і серіали, робить телевізійні шоу та анімацію, щоб продовжувати тішити та дивувати глядачів.

Ми віримо в потенціал цього проекту, впевнені в тому, що апробований світовий досвід платного ТБ із часом стане звичним для українських глядачів, які зможуть дивитися цікавий і якісний контент без реклами. Ми хочемо, щоб Квартал ТВ дивилися всі наші глядачі, де б вони не були, – каже Володимир Зеленський.

Генеральний директор 1+1 Медіа Олександр Ткаченко стверджує, що запуск каналу Квартал ТВ – це вихід на новий рівень, адже тепер у провідної компанії, котра виробляє контент, з'являється власний канал.

Ми будемо використовувати ті напрацювання і можливості, які існують у каналів групи 1+1 медіа з точки зору дистрибуції сигналу, пакетування програмного продукту і його просування для аудиторії, – каже Олександр Ткаченко.

Завдяки використанню досвіду кращого виробника контенту на пострадянському просторі, а також технологічним і маркетинговим можливостям 1+1 медіа, в каналу Квартал ТВ є всі шанси отримати вдячних глядачів.

Новости по теме