Для фіналу конкурсу "Погляд у майбутнє" Хамайко і Попов обрали вбрання українських дизайнерів (фото)В понеділок, 27 червня, в Одесі завершився фінал XVII Всеукраїнського конкурсу молодих дизайнерів одягу Погляд у майбутнє, ведучими якого стали зірки каналу 1+1 Валентина Хамайко та Олександр Попов.

Конкурс відбувся в рамках Holiday Fashion Week-2016 та традиційно став майданчиком для дизайнерів-початківців, які мали змогу серйозно заявити про себе та одержати щасливий квиток у світ fashion-індустрії.

Одеса перетворилася на літню фешн-столицю України (фото)Творчі пошуки фіналістів оцінювало компетентне журі, у складі якого відомі дизайнери: Олексій Залевський, Наталя Каменська, Саша Каневський, Артем Климчук, Олеся Кононова, Маша Рева, Іван Фролов. Голова журі Конкурсу - Лілія Пустовіт. Голова оргкомітету Конкурсу - Ірина Данилевська.

Для ведучої Сніданку.Вихідний Валентини Хамайко ця fashion-подія була особливою, адже вона знову опинилася на подіумі після довгої перерви у своїй модельній кар’єрі.

Ми пишаємося, що можемо носити якісні трендові речі made in Ukraine. Останнім часом я особисто надаю перевагу українським брендам, - розповідає Валентина Хамайко.

Ведуча каже, що їй сподобалося багато колекцій молодих дизайнерів, адже вони були витримані і цілісні. Юні таланти вразили навіть метрів моди. Завдяки таким проектам молоді дизайнери стають відомі не тільки в Україні, а й починають знайомити зі своєю творчістю світ.

Ведучий Олександр Попов вважає, що усі молоді дизайнери впоралися зі своїм завданням: одяг, який вони презентували, можна носити в повсякденному житті.

Якщо конкурсанти не отримали заповітну перемогу, вони мали змогу проявити себе, знайти партнерів, шанувальників, а це, безумовно, приведе їх до успіху, - коментує ведучий.

Валентина Хамайко та Олександр Попов також підтримали українських дизайнерів та для фіналу конкурсу обрали вбрання вітчизняного виробництва.

До участі у фіналі Конкурсу журі обрало 17 колекцій зі всієї України.

Ґран-прі отримала Віра Фатєєва з Києва. Вона в якості призу здобула грант для створення наступної колекції та можливість участі у проекті Нові імена в рамках  Ukrainian Fashion Week. Подарунок вже втретє буде надано відомою бізнес-леді, власницею Fairmont Grand Hotel Kyiv та засновницею благодійного фонду Обираємо майбутнє разом Єлизаветою Юрушевою.

Друга офіційна премія. Професійний подарунок від торговельної марки Braun – прасувальна система CareStyle 5. Другою частиною призу стане контракт на створення капсульної колекції для мережі магазинів ПАРА SOLO.

Переможець: Володимир Найдьонов (м. Керч, АР Крим)

Третя офіційна премія. Участь у Міжнародному конкурсі дизайнерів одягу Benext Fashion Design Contest, яку забезпечує оргкомітет Ukrainian Fashion Week.

Переможець: Ростислав Русинов (м. Хмельницький)

Спеціальний приз за найкреативнішу колекцію Конкурсу – культурно-освітня подорож до Парижа в рамках Програми ART & MODE À PARIS від  Studio Parisien des Arts et de la Mode (Паризької студії мистецтва та моди). Партнером цієї спеціальної премії виступає Parfum Büro (експерт високої парфумерії).

Переможець: Ростислав Русинов (м. Хмельницький)

Спеціальний приз за найякісніше втілення ідей (за високу якість пошиття колекції для Конкурсу) – професійне швейне обладнання від компанії SOFTORG, флагмана вітчизняного ринку промислового швейного обладнання.

Переможець: Наталья Трофімова (м. Київ)

Нагадаємо, що минулого року цей почесний конкурс провели ведучі Сніданок з 1+1 Марина Леончук та Анатолій Анатоліч.

Саме Конкурс Погляд у майбутнє був стартовим майданчиком для вже відомих українських модельєрів, серед яких Олена Буреніна, Андре Тан, Наталя Каменська, Олеся Кононова, Володимир Подолян, Артем Климчук, Ксенія Шнайдер, Олександр Каневський, Олена Пржонська, Діна Линник, Яся Хоменко, Маша Рева, Іван Фролов, який створив культову сукню Джамали, Жан Ґріцфельдт та інші відомі дизайнери.

Погляд у майбутнє вже 16 років відкриває нові імена та підтверджує переконливе майбутнє української моди. Участь у Конкурсі дає шанс молодим дизайнерам продемонструвати свій творчий потенціал фахівцям та шанувальникам моди, привернути увагу засобів масової інформації, отримати фінансову підтримку інвесторів та можливість співпраці з відомими дизайнерами і брендами – тобто створити своє майбутнє.