Якщо раніше для деяких українців шопінг був одним із найулюбленіших способів розслабитися, сьогодні небагато людей можуть дозволити собі похід по магазинах.

Щоб придбати необхідну річ, треба декілька місяців збирати кошти, а потім ще й шукати магазини зі знижками. Саме тому люди почали частіше купувати одяг та взуття на базарі.

Психолог Алевтина Шевченко розповіла, що українці свідомо купують підробки відомих брендів. На думку експерта, великі написи Chanel та Dolce & Gabbana на неякісному одязі особливо приваблюють, адже є секретом щастя українців.

Наші люди емоційні, вони полюбляють демонструвати загалу свої можливості. Це ніяким чином не можна вважати негативною якістю, просто такі ми є, - каже експерт.

У споживачів виникає відчуття поверхневого щастя, адже, попри фінансові труднощі, вони можуть дозволити собі відомі та перевірені часом марки. Бажання імітувати світське життя "гонить" людей на базари, де вони купують товари низької якості.

В Україні останнім часом стрімко розвивається ринок товарів вітчизняного виробника. Тому альтернативою є якісні українські вироби, які відчутно дешевші порівняно з відомими брендами.