СТИЛЬ АРХІТЕКТУРНОГО АНСАМБЛЮ ПОСТІЙНО ЗМІНЮВАВСЯ, ОСКІЛЬКИ ПАЛАЦ ПЕРЕХОДИВ У ВЛАСНІСТЬ ДЕКІЛЬКОХ ГОСПОДАРІВ, ЯКІ ДОДАВАЛИ СВОГО БАЧЕННЯ ДО ОБЛАШТУВАННЯ МАЄТКУ. В ЗАГАЛЬНОМУ ДОМІНУЄ НЕОГОТИКА, ПРО ЩО СВІДЧИТЬ ТАК ЗВАНИЙ «БІЛИЙ ЛЕБІДЬ» – ДВІ БІЛОКАМ'ЯНІ БАШТИ, ЯКІ ВИСОЧІЮТЬ ПРИ В'ЇЗДІ В САДИБУ.
ДВОПОВЕРХОВИЙ ШАРІВСЬКИЙ ПАЛАЦ НАЛІЧУЄ 26 КІМНАТ І ТРИ ЗАЛИ. В ЦЕНТРАЛЬНІЙ ЧАСТИНІ ПАЛАЦУ РОЗТАШОВАНІ ВІТАЛЬНЯ, БІБЛІОТЕКА, БІЛЬЯРДНА ЗАЛА, КІМНАТА ДЛЯ ТАНЦІВ ТА ЖИТЛОВІ КІМНАТИ. ЩЕ З ЧАСІВ КЕНІГА НА СТІНАХ ЗБЕРЕГЛИСЯ МАЙСТЕРНІ РОЗПИСИ, ЧУДЕРНАЦЬКІ ЛЮСТРИ, ДЕРЕВ'ЯНЕ РІЗЬБЛЕННЯ.
НА ЖАЛЬ, ТУРИСТАМ ЗАБОРОНЕНО ЗАХОДИТИ ВСЕРЕДИНУ ПАЛАЦУ. У 1925 РОЦІ РАДЯНСЬКА ВЛАДА РОЗТАШУВАЛА У МАЄТКУ САНАТОРІЙ ДЛЯ ХВОРИХ НА ТУБЕРКУЛЬОЗ, ТОЖ ДОПОКИ НЕ ПРОВЕДУТЬ ПОВНУ САНІТАРНУ ОБРОБКУ ПРИМІЩЕНЬ, ЗНАХОДИТИСЯ
ТАМ НЕБЕЗПЕЧНО.
КАЖУТЬ, ЩО БІЛЯ ЦЕНТРАЛЬНОГО В'ЇЗДУ В МАЄТОК КЕНІГ ЗРОБИВ СПРАВЖНЮ «СОЛОДКУ КОВЗАНКУ», ЗАСИПАВШИ ГІРКУ ЦУКРОМ. ДЕХТО СТВЕРДЖУЄ, ЩО МАГНАТ ТАКИМ ЧИНОМ ХОТІВ УТІШИТИ ХВОРУ ДРУЖИНУ. ІНШІ Ж КАЖУТЬ, ЩО КЕНІГ ХОТІВ СПРАВИТИ ВРАЖЕННЯ НА ВІДОМОГО ХАРКІВСЬКОГО ЦУКРОЗАВОДЧИКА ПАВЛА ХАРИТОНЕНКА, ЯКИЙ ПОБУДУВАВ СЛАВНОЗВІСНІ «СПІВОЧІ ТЕРАСИ».