Сьогодні, 19 липня, в Києві відкрився концепт-стор корейських брендів SO DODO. Його заснували дві подруги – солістка гурту «Время и Стекло», тренер «Голосу. Діти», майбутня учасниця «Танців з зірками 2017» Надя Дорофеєва і Лєра Бородіна (засновниця Oh My Look! та співзасновниця G.Bar).

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Надя Дорофеєва візьме участь у шоу «Танці з зірками»

У SO DODO будуть представлені молоді корейські бренди, яких не знайти на території України, а трохи згодом - лінія одягу its my DoDo, яку Надя планує випускати в колаборації з улюбленими українськими дизайнерами.

Для співачки цей проект став втіленням великої мрії, до якої вона йшла довго й усвідомлено. Тож кожну річ для магазину вона разом із Лерою вибирала особисто.

Я завжди мріяла бути пов'язаною з модою, стилем і одягом, та й дівчата часто пишуть мені в соціальних мережах, що не можуть знайти в магазинах такий одяг, як у мене. А я хочу радувати дівчаток! Хочу, щоб вони знаходили речі своєї мрії. Якщо їм подобається мій стиль, точно сподобається асортимент нашого магазину, - розповідає Надя Дорофеєва.

Для неї сама покупка речей - магічний обряд, а ще - терапія від поганого настрою. А чому саме Корея? «Тому що зараз Корея посідає передове місце у всіх видах дизайну. Від одягу і косметики до архітектури. Та й взагалі, у всіх сферах! Побувавши там, я переконалася в цьому остаточно», - пояснює Надя.

Про те, як придумали SO DODO розповідає Лєра Бородіна: «Ідея спільного проекту народилася спонтанно. В кінці минуло літа ми з Надею і її подружками їздили до Амстердама на музичний фестиваль. І ось, одного вечора, коли ми вже вимкнули світло в номері та базікали в темряві про все на світі, почали обговорювати бренд одягу, яким тоді збиралася займатися Надя. Було смішно і цікаво, обговорили купу різних тонкощів, а потім серед розмови якось прийшли до ідеї відкриття магазину.

SO DODO - це магазин одягу для вільних духом дівчаток. Для всіх тих, хто обожнює пригоди, подорожі, для тих, хто живе сьогоднішнім днем ​​і для тих, кому він по-справжньому подобається.

Натхненницею і для колекцій, і для духу бренду стала сама Надя. Дівчинка-радість, яку за 2 роки дружби я ніколи не бачила в зневірі, що б не відбувалося. Асортимент в шоу-румі буде оновлюватися щомісяця. «Ми не купуємо понад трьох одиниць однакового одягу: для нас важливо зберегти унікальність обраної вами речі. Важливо, що цю першу закупівлю ми робили особисто, але далі нам буде допомагати байєр», - пояснює Лєра Бородіна.

Разом з SO DODO відкриється і б'юті-корнер G.BAR, де крім стандартних послуг-хітів Джі. можна буде зробити й улюблені укладки та макіяж Наді, а ще – купити декоративну косметику наймодніших корейських брендів.

З нагоди відкриття нового модного простору SO DODO представив рекламний кампейн, головною героїнею якого стала ідеальна #dodogirl – Надя Дорофєєва, а над зйомкою працювали фотограф Соня Плакидюк і стиліст Соня Солтес.

Концепт-стор SO DODO разом з б'юті-корнером G.Bar вже працюють і чекають всіх на тест-драйв за адресою: вулиця Мечникова, 6.