Вони везуть в Україну Каннського лева: 3 резонансні роботи Banda Agency

Banda Agency - найкращі роботи агенції, яка здобула Каннського лева

Чим, окрім відомого і титулованого брендингу Євробачення-2017, відома агенція Banda Agency.

Поділитися:

19 червня українці вперше отримали найпрестижнішу нагороду в сфері креативності – за брендинг до Євробачення-2017, що проходило у Києві, агенції Banda Agency та Republique було нагороджено бронзовим Левом в категорії Дизайн. Співзасновник Banda Agency Павло Вржещ в ексклюзивному інтерв’ю 1plus1.ua зазначив, що він "упевнений, що українські креативники можуть конкурувати із зарубіжними". Ми вирішили пригадати найбільш резонансні роботи агенції – і уявити їх у каннських шортлистах.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Cannes Lions 2018: У Каннах стартував найпрестижніший фестиваль реклами у світі

Ukraine NOW / Новий брендинг України

Створення брендингу для нашої країни ініціював український уряд – його мета полягає в тому, щоб Україна стала більш впізнаваною у світі і більш цікавою йому. Згідно з дослідженнями, проведеними за підтримки британського уряду, Україну в інших країнах найчастіше пов’язують з війною, корупцією, революцією, тож новий брендинг покликаний змінити імідж нашої країни, залучити ще більше інвестицій та туристів. Адже нам є, що показати і є, чим пишатися!

Новий бренд ВДНГ

За основу нового брендингу Національного комплексу Експоцентр (відомо за радянських часів як ВДНГ – виставка досягнень народного господарства) було взято найвпізнаванішу будівлю на території, головний павільон з урочистими колонами. Саме ці колони і стали голоними героями брендингу – їх обігрували різним чином, під час оформлення плакатів, фотографій та сувенірної продукції. Замість того, щоб заперечувати артефакти з радянського минулого, їх осучаснили та адаптували до потреб оновленого виставкового центру.

Ролик Моршинської з веселими татусями

Під час виходу цього відео в ефір жінки все ще залишалися цільовою аудиторією Моршинської, але вперше в ролику цього бренду не було жодної жінки! Головними героями кампанії стали ймовірні чоловіки цільової аудиторії бренду та їхні дітки. Вони бавилися разом, займалися спортом, робили різні смішні витівки – чи не такими бажають бачити жінки своїх обранців?