UA RU

Завершився онлайн-курс від 1+1 media school та ООН Жінки в Україні щодо створення гендерно чутливого контенту

Курс тривав майже три тижні, його прослухали 33 учасники й учасниці з різних регіонів України.

У серпні-вересні на базі 1+1 media school – освітнього проєкту групи 1+1 media – пройшов онлайн-курс зі створення гендерно чутливого контенту в медіа для представників та представниць регіональних ЗМІ. Навчання реалізовано в межах проєкту структури ООН Жінки в Україні «Гендерна рівність у процесах децентралізації та реформи правоохоронної системи» за фінансування уряду Данії. Проєкт спрямовано на покращення якості контенту та коректне висвітлення гендерно чутливих тем регіональними медіа.

Курс тривав майже три тижні, його прослухали 33 учасники й учасниці з різних регіонів України.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Летять дрони-камікадзе: що категорично не можна робити

До тренерського складу курсу увійшли представники 1+1 media, а також експерти та експертки з різних українських медіа. Менторкою програми стала ведуча ТСН та телемарафону Єдині новини від 1+1 Марічка Падалко. До викладацької команди також долучилися ведучі «плюсів» Людмила Барбір, Єгор Гордєєв та Святослав Гринчук, які дали представникам і представницям регіональних ЗМІ важливі поради щодо трансформації контенту у нових реаліях, розповіли про фактчекінг та пошук героїв для сюжетів. Також упродовж курсу викладачі навчали принципам та правилам гендерно чутливої журналістики, написанню інклюзивних текстів та особливостям військового гендерно чутливого репортажу.

До програми були залучені фахівці і фахівчині з гендерних питань. Зокрема, експерткою курсу стала Єлизавета Кузьменко – тренерка з питань гендерної рівності та недискримінації, голова ГО «Асоціація «Жінки в медіа», членкиня Комісії з журналістської етики, консультантка медійних та гендерних проєктів Ради Європи в Україні, Координатора проєктів ОБСЄ в Україні, International Media Support (IMS).

«Особливо під час дії воєнного стану в Україні важливо послуговуватися мовою гендерно чутливої журналістики, виявляти сексизм і мову ворожнечі в матеріалах медіа, формувати та застосовувати фемінітиви. Саме на це була спрямована навчальна програма 1+1 media school для регіональних медіа. Важливо, що такі потужні загальнонаціональні медіа не стоять осторонь навчання з тих тем, які лише на перший погляд можуть здатися менш важливими. Тому я, як тренерка, дякую за можливість бути причетною до важливої справи», коментує Єлизавета Кузьменко.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Що треба мати вдома на випадок відсутності електроенергії: перелік

Окрім слухачів, які пройшли попередній конкурсний відбір та потрапили в навчальну групу, до проєкту мали змогу долучитися усі охочі, адже рекомендації щодо гендерно чутливого контенту поширювалися в соцмережах 1+1 media school та тренерів курсу, охопивши таким чином максимальну аудиторію.

«Відверта комунікація на дискусійні і не завжди зручні теми як з молодшим поколінням колег, так і з легендарними особистостями професії, стала для мене не просто ковтком свіжого повітря, а справжнім внутрішнім емоційним поштовхом. Вдячний усім тренерам за сумлінну підготовку до занять і цікаві кейси, що наводилися у якості прикладів з власного досвіду – ось це захоплювало найдужче. Дякую усій команді 1+1 media school та усім співкураторам курсу за цей чудовий експірієнс!», ділиться враженнями про навчання студент курсу Антон Буйницький.

 

Новини по темі
Продовжуючи відвідування сайту, ви погоджуєтесь на використання файлів cookie і Політикою конфіденційності
Приймаю