«Голос. Діти 3» став найбільш рейтинговим продуктом осені на українському ТБ

Другий епізод «сліпих прослуховувань» «Голос. Діти 3» став найбільш рейтинговим телевізійним продуктом на українському ТБ восени.

Поделиться:

Учасниці «Голос. Діти 3» підготували для MONATIK несподіваний сюрпризТретій сезон дитячого вокального проекту «Голос. Діти», який успішно стартував на телеканалі 1+1 минулої неділі, продовжує нарощувати показники телеперегляду.

Другий епізод «сліпих прослуховувань» «Голос. Діти 3», який вийшов в ефірі 1+1 9 жовтня в 21:00, став найбільш рейтинговим телевізійним продуктом на українському ТБ з початку осіннього сезону.

Рейтинг програми за аудиторією 18-54 (Україна) склав 7.3%, за 18-54 (50К +) - 6.1%, частка, відповідно, 19.6%/18.0%. У порівнянні зі стартом сезону, рейтинг програми «Голос. Діти 3»по Україні (18-54) збільшився майже на чверть, а приріст по 18-54 (50К +) склав 16%.

Програма продовжує впевнено лідирувати у слоті показу, значно збільшивши відрив від конкурентів.

ТОП-6 каналов в слоте выхода «Голос.Діти» (09.10.2016, доля 18-54 (Укр)/18-54 (50К+))

Із прем'єрою «Голос. Діти 3» 2-го жовтня стартував Рік голосу на телеканалі 1+1, який після закінчення дитячої версії продовжиться дорослим вокальним проектом «Голос країни».

Нагадаємо, що нещодавно донька відомої телеведучої прийшла на шоу «Голос. Діти 3».