Стала відома дата нового сезону Розсміши коміка

У новому сезоні Розсміши коміка будуть жартувати про спіннери і дарувати зелену чачу

Поделиться:

Уже 2 вересня о 18:30 на 1+1 прем'єра нового сезону гумористичного шоу.

Цієї суботи на каналі 1+1 стартує новий, 14-й за рахунком сезон Розсміши коміка. На цей раз поборотися за головний приз – 50 тисяч гривень – з'їдуться гумористи з 7 країн. До слова, вперше за всі сезони проекту спеціально заради участі в шоу в Україну приїдуть хлопці з Грузії, і, до речі, не з порожніми руками. Один з учасників урочисто вручить Володимиру Зеленському, Євгену Кошовому та ведучому Ігорю Ласточкіну по пляшці справжньої грузинської чачі.

Зйомки нових випусків проходили у Києві пару тижнів тому, і, за словами членів знімальної групи, склад учасників цього сезону дуже сильний. «Цього разу у нас безпрецедентний призовий фонд, гумористи змогли розсмішити коміків майже на 1 мільйон гривень», - кажуть творці проекту.

Що стосується тематики гумору, то найчастіше жартують на актуальні, побутові та соціальні теми, обходячи політику стороною. У цьому сезоні буде досить багато згадок популярних нині іграшок - спіннерів:

«За лаштунками побачив, як Ласточкін крутить спіннер, хоча там було не зрозуміло, хто кого саме крутить».

Можна буде почути смішну історію, про те, як одна з учасниць схудла на 23 кг:

«Я нещодавно схудла на 23 кг, і мені треба було десь це зафіксувати, тому, я приїхала до вас. А тягнути з цим дуже не можна, тому що говорять, що якщо у людини була зайва вага, то він може повернутися у будь-який момент. У будь-який, уявляєте. Є ризик, що мене рознесе до кінця цієї хвилини».

«Багато монологів молодих татусів, таке відчуття, що вони приїхали до нас виговоритися», - говорить один з редакторів проекту Михайло Мартинюк.

Ось, до речі, один із жартів такого тата: «Ще не було жодного разу, щоб хтось із вчителів мені не зателефонував після 1 вересня, і не сказав: «Я дзвоню вам повідомити, що ваш син заважав мені на уроці ». Він мені три місяці вдома заважав, я тобі хоч раз подзвонив ?!».

У 14-му сезоні вперше з'являться переможці дитячого Розсміши коміка. Один з них – Кирило Мазур, який одного разу вже зумів розсмішити Зеленського і Кошового, за що отримав 10 тисяч гривень. Так само можна буде побачити і учасники «Ліги сміху» - представників команд «Крупа», «Стоянівка» і «Ніколь Кідман».

Новий сезон як зазвичай почнеться з супер-гри, з супер призом 100 000 гривень. У ній братимуть участь переможці минулого сезону

Нагадаємо, Розсміши коміка – проект, який користується популярністю не тільки в Україні, а й за кордоном. «Наш формат дорослого «Розсміши коміка» продано приблизно у 20 країн по всьому світу, – каже художній керівник студії «Квартал 95» Володимир Зеленський. – Деякі випуски ми бачили, наприклад, в'єтнамські, китайські, фінські. Звичайно, я не розумію, про що вони там говорять, але навіть спостерігати за цим дуже смішно. У деяких країнах у нас питають дозволу щось поміняти, наприклад, декорації або хронометраж. Ми дозволяємо (посміхається)».  До слова, після того, як студія запустила дитячий варіант – «Розсміши коміка. Діти», багато країн почали їм теж цікавитися і звертатися до представників компанії, щоб також адаптувати цей формат у своїй країні.

Цієї суботи на каналі 1+1 стартує новий, 14-й за рахунком сезон Розсміши коміка. На цей раз поборотися за головний приз – 50 тисяч гривень – з'їдуться гумористи з 7 країн. До слова, вперше за всі сезони проекту спеціально заради участі в шоу в Україну приїдуть хлопці з Грузії, і, до речі, не з порожніми руками. Один з учасників урочисто вручить Володимиру Зеленському, Євгену Кошовому та ведучому Ігорю Ласточкіну по пляшці справжньої грузинської чачі.

Зйомки нових випусків проходили у Києві пару тижнів назад, і, за словами членів знімальної групи, склад учасників цього сезону дуже сильний. «Цього разу у нас безпрецедентний призовий фонд, гумористи змогли розсмішити коміків майже на 1 мільйон гривень», - кажуть творці проекту.

Що стосується тематики гумору, то найчастіше жартують на актуальні, побутові та соціальні теми, обходячи політику стороною. У цьому сезоні буде досить багато згадок популярних нині іграшок - спіннерів:

«За лаштунками побачив як Ласточкин крутить спіннер, хоча там було не зрозуміло, хто кого саме крутить».

Можна буде почути смішну історію, про те, як одна з учасниць схудла на 23 кг:

«Я нещодавно схудла на 23 кг, і мені треба було десь це зафіксувати, тому, я приїхала до вас. А тягнути з цим дуже не можна, тому що говорять, що якщо у людини була зайва вага, то він може повернутися у будь-який момент. У будь-який, уявляєте. Є ризик, що мене рознесе до кінця цієї хвилини».

«Багато монологів молодих татусів, таке відчуття, що вони приїхали до нас виговоритися», - говорить один з редакторів проекту Михайло Мартинюк.

Ось, до речі, один із жартів такого тата: «Ще не було жодного разу, щоб хтось із вчителів мені не зателефонував після 1 вересня, і не сказав: «Я дзвоню вам повідомити, що ваш син заважав мені на уроці». Він мені три місяці вдома заважав, я тобі хоч раз подзвонив?!».

У 14-му сезоні вперше з'являться переможці дитячого «Розсміши коміка». Один з них – Кирило Мазур, який одного разу вже зумів розсмішити Зеленського і Кошового, за що отримав 10 тисяч гривень. Так само можна буде побачити і учасники «Ліги сміху» - представників команд «Крупа», «Стоянівка» і «Ніколь Кідман».

Новий сезон як зазвичай почнеться з супер-гри, з супер призом 100 000 гривень. У ній братимуть участь переможці минулого сезону

Нагадаємо, Розсміши коміка – проект, який користується популярністю не тільки в Україні, а й за кордоном. «Наш формат дорослого Розсміши коміка продано приблизно у 20 країн по всьому світу, – каже художній керівник студії «Квартал 95» Володимир Зеленський. – Деякі випуски ми бачили, наприклад, в'єтнамські, китайські, фінські. Звичайно, я не розумію, про що вони там говорять, але навіть спостерігати за цим дуже смішно. У деяких країнах у нас питають дозволу щось поміняти, наприклад, декорації або хронометраж. Ми дозволяємо (посміхається)».  До слова, після того, як студія запустила дитячий варіант – «Розсміши коміка. Діти», багато країн почали їм теж цікавитися і звертатися до представників компанії, щоб також адаптувати цей формат у своїй країні.