Фестиваль реклами в цьому році здивував світ креативністю та глибиною піднятих проблем. Всі ролики, що посіли призові місця, відрізняються професіоналізмом та сучасною інтерпретацією світу у всіх його барвах і ракурсах. До вашої уваги – 7 кращих на наш погляд роликів із нової плеяди переможців.

1. ГРУЗІЯ.

Прем’єр-міністр Грузії знявся в рекламному ролику. Сюжет: звичайний  турист приїздить до Грузії, його приймають як шановного гостя, а місцевим «гідом» хлопцеві стає… сам прем’єр міністр Грузії – Ґіорґі Квірікашвілі. Він розповідає туристові про країну, пригощає смаколиками в ресторані та дивиться разом із ним виступ грузинського балету. Як результат – реклама країни виборола перемогу на фестивалі «Каннські леви», її відзначили срібною та бронзовою нагорадами. Автори – рекламне агенство «Windfor’s». 

2. ДИВО-ЛЮДИНА, що виживе у будь-якій автокатастрофі.

Така соціальна реклама виборола цьогоріч перше Гран-прі Канн. Компанія-автор «Clemenger BBDO Melbourne» отримала винагороду в категорії «Здоров’я та гарне самопочуття», розробивши проекцію людини, стійкої до ДТП будь-якої складності. Також цю роботу відзначили однією золотою, трьома срібними та однією бронзовою медалями.

Проект було здійснено для австралійскої организації з дорожньо-транспортної безпеки «The Transport Accident Commission».

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Музична інсталяція до роковин Бабиного Яру з учасниками «Голосу. Діти» взяла бронзу Каннських Левів

3. НАЦІЯ БІЖЕНЦІВ (Міжнародна Амністія).

Команда з такою назвою з’явилася минулого року на Олімпійських іграх у Ріо. До її складу ввійшли 10 людей з усього світу, що були переміщені зі своєї батьківщини за різних обставин і для участі в іграх не мали ні національної команди, ні прапору.

В Ріо їх форма мала характерний дизайн – апельсин і чорний прапор. На цей вибір команду надихнула згадка про жилети, які одягали перші  шукачі кращого життя, що мандрували через море.

В рамках акції численні магазини та ресторани були декоровані відповідними прапорцями, які демонстрували, що світ приймає та підтримує біженців.

4. ЩО ВХОДИТЬ ДО BURGER KING? Автори: Агенція «David».

Творці проекту з просування закусок Burger King, хитро схилили голосову технологію Google на свою користь. В рекламі показано хлопця з бургером у руках, який каже:

«Ви дивитеся на 15-секундну рекламу Burger King.  На жаль, не вистачає часу, щоб розповісти про всі свіжі інгредієнти в бутерброда Whopper, але я маю ідею. Гаразд, Google, що таке Whopper burger?» Як результат – Google реагує миттєво, даючи відповідь на поставлене питання, а реклама виходить швидкою та креативною. Відгук медіа на цю роботу перевершив усі очікування.

5. ЧАРІВНІСТЬ ІМУНІТЕТУ. Автори: Міністерство охорони здоров'я, Ісламська Республіка Афганістан

За даними ЮНІСЕФ, у Афганістані спостерігається один із найвищих показників дитячої смертності у світі. При цьому лише 50% немовлят отримують усі необхідні щеплення. Міністерство охорони здоров'я сільно з McCann Health винайшло спеціальні браслети для тамтешніх дітей. У кожній кольоровій кульці міститься рятівна вакцина від певної хвороби: червоні – від поліомієліту, жовті - від гепатиту В тощо. За допомогою таких браслетів ведеться облік щеплень афганських діток.

Програма отримала Гран-прі в Каннах. Після успішного «пілота» вона буде поширена на всі провінції країни.

6. ADIDAS ORIGINALS – ОРИГІНАЛЬНІСТЬ НІКОЛИ НЕ ЗАКІНЧУЄТЬСЯ.

Креативна реклама, герої якої – молоді люди різних національностей, що самостверджуються, співаючи пісню Френка Сінатри «May way». В ролику фігурує репродукція картини «Народження Венери», а музичний супровід реклами представлений не менш оригінальним драйвовим реміксом.

Головна ідея реклами – залишатися собою, йти своїм, оригінальним шляхом.  

Ролик отримав понад 47 мільйонів переглядів на YouTube і Twitter та виграв Гран-прі на Канських левах.

7. МИ – СУПЕРЛЮДИ. Автор: 4-й канал.

«УК 4-й канал» поставив за мету змінити ставлення людей до інвалідності своєю компанією, яка висвітлює Параолімпійські ігри 2016 року.

Канал провів конкурс на бренд, орієнтований на людей з обмеженими можливостями, призовий фонд якого склав 1 мільйон фунтів стерлінгів (1,27 мільйона доларів) ефірного часу. Переможцем став «Марс» з рекламою Maltesers.