Імена братів Томашевських добре відомі і дорослим, і дітям. Magic Brothers вже стали YouTube-сенсацією, а їхні живі виступи збирають аншлаги по всій країні. Їхнє ілюзійне шоу ДИВОVISION тричі об’їхало Україну, у Києві команда дала 13 концертів у Bel Etage Music Hall, а наприкінці грудня минулого року зібрала понад 11 тисяч глядачів за два дні у Палаці спорту.
Школа Магії — авторський продукт, створений спеціально для TikTok. Перед зйомками команда провела всеукраїнський кастинг серед дітей і обрала лише чотирьох учасників, які стали головними героями проєкту. Кожна серія — це поєднання гумору, пригод і чаклунства.
Цей Проєкт, створений у жанрі фентезі, дозволить глядачам безпосередньо впливати на сюжет через вподобання та коментарі, що робить його унікальним для українського контент-простору. Зазначає креативна команда Magic Brothers.
Дмитро Томашевський, головний персонаж: «Ми прагнули створити щось справді нове та залучити аудиторію до процесу. Ідея Школи магії — це не просто серіал, а цілий інтерактивний світ, де кожен глядач стає співтворцем історії».
Артур Томашевський, головний персонаж: «Робота над проєктом була справжнім викликом. Нам довелося продумати все до дрібниць, унікальність кожної серії в тому, що вона включає в себе не тільки захопливий сюжет, а і справжні магічні трюки. Це захопливо!»
Михайло Ясинський, продюсер: «Ми віримо, що майбутнє контенту за інтерактивністю. TikTok — ідеальна платформа для такого формату, адже дозволяє миттєво отримувати зворотний зв'язок та адаптуватись. Сподіваємось, Школа магії стане улюбленим шоу для багатьох українців та перетвориться у справжній блокбастер».
Перший сезон розпочався з 30 епізодів, але вже цього року команда планує випустити близько 200 серій. Нові епізоди виходитимуть двічі на тиждень. Прем’єра відбулася 25 серпня, а друга серія вийшла 29 серпня. Дивіться серіал за посиланням.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Знакові проєкти, культовий український дубляж та сміливі адаптації: історія телеканалу 1+1 у цифрах і фактах