Канал 1+1 здобув найбільшу прихильність українських глядачів. Про це свідчать результати соціологічного опитування проведеного чотирма вітчизняними соціологічними центрами.
Згідно з дослідженням 53,4 % громадян України довіряють ЗМІ. Про новини з національних телеканалів дізнаються 92,2% опитаних. Найбільшу ж прихильність серед телевізійних каналів здобув канал "1+1" - 70,4%.
Опитування проводилося по всій території України (без врахування АР Крим) з 14 по 19 березня цього року силами чотирьох дослідницьких центрів: Центром соціальних та маркетингових досліджень "СОЦИС"; Київським міжнародним інститутом соціології; Соціологічною групою "Рейтинг"; Центром Разумкова.
Опитування проводилося за вибіркою, яка репрезентує доросле населення України від 18 років шляхом стандартизоване інтерв'ю "face-to-face". Загалом було опитано 6200 респондентів (по 600 респондентів в кожному із регіонів та 200 в Закарпатській області).
Статистична похибка вибірки - не більше 0,8%.