Онлайн-продаж квитків зупинено: в Укрзалізниці пояснили, чому не працюють сервіси та де пасажирам оформити поїздку

Укрзалізниця повідомила про тимчасові перебої у роботі своїх онлайн-сервісів. Користувачі наразі не можуть придбати квитки через мобільний застосунок та офіційний сайт компанії.

У Facebook Укрзалізниці пояснили, що причиною збою став технічний проблемний сигнал від інтернет-провайдера. Наразі фахівці працюють над відновленням роботи сервісів, і найближчим часом вони знову стануть доступними.

Поки що пасажирам радять купувати квитки у касах залізничних вокзалів по всій країні. При спробі відкрити застосунок Укрзалізниці користувачі бачать повідомлення про помилку.

Це вже не перший випадок збоїв в онлайн-роботі компанії. Навесні цього року Укрзалізниця втратила доступ до цифрових сервісів через масштабну хакерську атаку, яка паралізувала продаж квитків в інтернеті на цілий тиждень. Тоді мільйони українців були змушені купувати квитки виключно офлайн.

Роботу обіцяють відновити найближчим часом. Компанія має повідомити додатково, коли сервіси знову запрацюють.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: 10 загиблих та більш як 90 затоплених будівель: наслідки трагічної повені в Одесі — у місті оголосили день жалоби

Останні новини