Paramount Global у співпраці з 1+1 Media оголошує про наповнення популярних міжнародних розважальних каналів Nick Jr. і Nicktoons українськомовним контентом. Ця визначна подія має на меті зробити улюблених героїв і захопливі програми ближчими до української аудиторії, покращуючи враження від перегляду для дітей і сімей. Обидва канали доступні на широкому спектрі платформ, включаючи OTT, пакети супутникового оператора Viasat і кабельні мережі. Програми українською мовою будуть додані з 7 грудня. Щоб зробити це можливим, Paramount Global переклав та озвучив понад 47000 хвилин високоякісного контенту у співпраці з національними талантами.
Nick Jr. — провідний бренд розваг для дітей дошкільного віку, де діти можуть навчатися, грати та розвиватися разом з улюбленими героями. Локалізована версія Nick Jr. пропонуватиме різноманітні освітні та розважальні програми для дітей віком від 2 до 6 років рідною мовою. В українськомовній лінійці представлені такі відомі шоу, як «Підказки Блу і ти!», «Велике шоу Малюка Акули!», «Лісова команда», «Блиск і монстромашини», а також всесвітньо відомий «Щенячий патруль», який цього року відсвяткував своє десятиріччя, а прем'єра нового 10-го сезону запланована на грудень. Крім того, нові епізоди спін-оффу «Кремез і команда», представленого цієї осені, заплановані на грудень і січень. Тим часом вихід нових епізодів «Пригоди Паддінгтона» заплановано на кінець січня 2024 року.
Nicktoons з українськомовним контентом запропонує місцевим глядачам широкий вибір популярних анімаційних шоу. Орієнтований на дітей віком від 4 до 10 років, Nicktoons пропонує цілодобове розважальне програмування з поєднанням класичних і сучасних анімаційних шоу. Культова бібліотека каналу включає такі улюблені мультсеріали, як «Губка Боб Квадратні Штани», а також його спін-оффи «Шоу Патріка Зірки» і «Табір Корал: Дитинство Губки Боба», «Аватар: Останній захисник», «Підлітки-мутанти черепашки-ніндзя», «Гучний дім», і нові серії «Елвін і бурундуки», що вийдуть українською мовою у грудні. Також, ексклюзивно для Nicktoons, глядачі зможуть насолодитися мультфільмом «Панда Кунг-фу: Легенди крутості».
Запуск двох каналів з українськомовним контентом підкреслює прагнення Paramount Global розширювати свою міжнародну присутність, надаючи високоякісний освітній контент по всьому світу, створюючи захоплююче враження від перегляду для місцевої дитячої аудиторії. Nick Jr. і Nicktoons, які тепер доступні українською мовою, ще більше розширять глядацьку аудиторію компанії в країні. Разом з раніше запущеним Nickelodeon з локалізованими програмами, тепер три міжнародні канали компанії представляють контент національною мовою.
«У ці складні часи ми раді співпраці з Paramount Global, щоб представити Nick Jr. і Nicktoons українськомовним контентом. Можливість показувати найулюбленіші та найпопулярніші міжнародні шоу рідною мовою додає нового звучання нашій лінійці контенту. Це позитивний крок у забезпеченні якісних розваг для українських сімей, і ми з нетерпінням чекаємо на захоплення наших глядачів від цих улюблених брендів», — коментують в 1+1 media.
Nick Jr. і Nicktoons є частиною портфоліо брендів Nickelodeon. Nickelodeon, якому вже 43 роки, є розважальним брендом номер один для дітей. Він створив різноманітну міжнародну присутність, ставлячи дітей на перше місце в усьому, що робить. Бренд включає телевізійні програми та їхнє виробництво по всьому світу, споживчі товари, цифрові, місцеві розваги, видавничу діяльність і художні фільми.
Paramount (NASDAQ: PARA; PARAA) — провідна світова медіастрімінгова та розважальна компанія, яка створює преміальний контент і розваги для глядачів по всьому світу. До її портфоліо входять такі відомі бренди, як CBS, Showtime Networks, Paramount Pictures, Nickelodeon, MTV, Comedy Central, BET, Paramount+ та Pluto TV. Компанія володіє однією з найбільших в індустрії бібліотек телевізійних продуктів і кінофільмів. Окрім інноваційних стрімінгових послуг і цифрових відеопродуктів, Paramount пропонує потужні можливості в галузі виробництва, дистрибуції та рекламних рішень.