«Голос. Діти 3» став найбільш рейтинговим продуктом осені на українському ТБ

Другий епізод «сліпих прослуховувань» «Голос. Діти 3» став найбільш рейтинговим телевізійним продуктом на українському ТБ восени.

Третій сезон дитячого вокального проекту «Голос. Діти», який успішно стартував на телеканалі 1+1 минулої неділі, продовжує нарощувати показники телеперегляду.

Другий епізод «сліпих прослуховувань» «Голос. Діти 3», який вийшов в ефірі 1+1 9 жовтня в 21:00, став найбільш рейтинговим телевізійним продуктом на українському ТБ з початку осіннього сезону.

Рейтинг програми за аудиторією 18-54 (Україна) склав 7.3%, за 18-54 (50К +) - 6.1%, частка, відповідно, 19.6%/18.0%. У порівнянні зі стартом сезону, рейтинг програми «Голос. Діти 3»по Україні (18-54) збільшився майже на чверть, а приріст по 18-54 (50К +) склав 16%.

Програма продовжує впевнено лідирувати у слоті показу, значно збільшивши відрив від конкурентів.

ТОП-6 каналов в слоте выхода «Голос.Діти» (09.10.2016, доля 18-54 (Укр)/18-54 (50К+))

Із прем'єрою «Голос. Діти 3» 2-го жовтня стартував Рік голосу на телеканалі 1+1, який після закінчення дитячої версії продовжиться дорослим вокальним проектом «Голос країни».

Нагадаємо, що нещодавно донька відомої телеведучої прийшла на шоу «Голос. Діти 3».

Больше новостей