Надмірне захоплення робити всюди селфі – це аж ніяк не ознака самозакоханої особистості. Не потрібно робити надто поспішних висновків, називаючи таких людей «нарцисами».
Психологи американського Університету Бригама Янґа провели оригінальне дослідження і з’ясували, що людей, які полюбляють селфі, умовно можна поділити на такі 3 категорії. комунікатори, автобіографи та самопіарники.
КОМУНІКАТОРИ
Комунікатори роблять селфі задля спілкування. Вони повідомляють особисту інформацію, чим займаються, захоплюються, таким чином провокуючи на спілкування.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
АВТОБІОГРАФИ
Автобіографи за допомогою селфі намагаються детально відобразити літопис свого життя. Такі селфомани шукають себе та своє місце у житті.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
САМОПІАРНИКИ
Самопіарники не можуть жити без самореклами. Їх зазвичай не цікавить зворотний зв’язок, адже головне для таких «фотографів» – кількість вподобань до світлини. Ця категорія людей вважає, що вони кращі за інших.