1+1 media запускає новий сезон проекту Сніданок після Сніданку

У середу, 19 червня, відбудеться перший прямий ефір в рамках ініціативи #забутипровік.

1+1 media запускає новий сезон проекту Сніданок після Сніданку, який у 2018 році успішно транслювався в соцмережах і був продовженням телевізійного ефіру найрейтинговішого ранкового шоу країни Сніданок з 1+1.

Зокрема, минулий сезон складався з 15 випусків, у яких брали участь зірки 1+1 media, а також запрошені гості, серед яких: Руслан Сенічкін, Людмила Барбір, Єгор Гордєєв, Неля Шовкопляс, Валентина Хамайко, Олександр Попов, Володимир Остапчук, Олександр Авраменко, Олена Луценко, Андре Тан, Олена Курта та інші.

Ведучою програми є Ірина Гулей, спеціальний кореспондент Сніданку з 1+1.

Формат проекту – легкі годинні інтерв’ю з зірками шоу-бізнесу, митцями, дизайнерами, експертами та іншими відомими постатями, питання яким ставлять глядачі каналу 1+1, а також користувачі соціальних мереж Facebook та Instagram.

Цього року планується випустити 10 епізодів, які будуть присвячені соціальній ініціативі 1+1 media Люди Ідей+.

До студії Сніданку з 1+1 приходитимуть герої циклу мотивуючих історій #забутипровік – ті, хто для багатьох українців є взірцями успішних та цілеспрямованих особистостей, які руйнують стереотипи, що після певного віку складно починати нову справу, опановувати інший фах, мріяти та реалізовувати свої ідеї.

Першим героєм, який прийде на ефір вже в цю середу, 19 червня, буде Народний артист України Павло Зібров.

Під час програми Павло розповість про свої творчі плани, відповість на запитання глядачів, а також спробує себе у кількох челенджах, які спеціально для нього підготувала команда проекту. 

Сніданок з 1+1 – не просто улюблене ранкове шоу українців, але й проект, який завжди слідує трендам і шукає нові рішення, аби вразити глядачів і заслужити їхню любов.

«Тому Сніданок після Сніданку – своєрідне продовження ТВ-ефіру з цікавими та неординарними особистостями, яке може переглянути кожен охочий з будь-якого ґаджета та в будь-якому місці. Це чудова можливість стати учасником ефіру, адже акцент в інтерв’ю робиться саме на запитання, надіслані глядачами», – коментує Юлія Жмакіна, директорка департаменту ранкового мовлення 1+1.

Переглядати випуски нового сезону Сніданку після Сніданку можна буде щосереди, о 10:00, на Facebook-сторінці Сніданку з 1+1 та каналу 1+1.

Нагадаємо, 21 травня Група компаній 1+1 media презентувала соціальний проект Люди Ідей+. #забутипровік. Мета кампанії – зруйнувати стереотипи про те, що вік має значення і що люди поважного віку не здатні розпочинати власну справу, освоювати нові навички та генерувати потужні ідеї.

Крім програми стажування, в рамках проекту публікують цикл мотивуючих історій та фоторепортажів, реалізований у колаборації з відомим київським фотографом Вікторією Квіткою.

Він знайомитиме українців зі справжніми Людьми Ідей+, які мають потужну історію та на власному прикладі доводять, що вік – це не завада на шляху до реалізації цілей, а рік народження не грає жодної ролі в процесі досягання успіхів. На сайті кампанії уже з’явились історії  креативного продюсера 1+1 Анатолія Єреми, спеціального кореспондента ТСН. Тиждень Костянтина Грубича, народного артиста України Анатолія Гнатюка, експертки Сніданку з 1+1 Наталії Підлісної та редакторки нішевих каналів Соломії Зінчук.

Передумовою запуску проекту стало опитування, яке на замовлення медіахолдингу провела дослідницька агенція Info Sapiens. Його результати свідчать про наявність усталеного стереотипу, що розцвіт творчого мислення відбувається до 40 років.

Майже дві третини опитаних вважають, що існує такий вік, коли вже пізно змінювати фах, опановувати нову спеціальність чи починати новий проект або бізнес, в середньому він складає 50-56 років. Н

Найбільш консервативними виявилася саме старша аудиторія – майже 70% респондентів віком від 50 років вважають, що після певного віку нові проекти (у широкому сенсі) розпочинати пізно. Ознайомитись з результатами дослідження можна за цим посиланням.

Більше новин